Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marleys paastand at den ansamling af SO-brugere er degenererte, stiller jeg Mig ett hundrede Prosent bag.

8498540[/snapback]

Da er jo du degenerert :innocent:

8498547[/snapback]

Captein Glint er ikke en af denne gemene, degenererte Hop. Han er kun paa Besøg. Sammenlign det gerne med en tur i Zoo, om Eder ønsker.

Lenke til kommentar
Captein Glint er ikke en af denne gemene, degenererte Hop. Han er kun paa Besøg. Sammenlign det gerne med en tur i Zoo, om Eder ønsker.

8498565[/snapback]

Og dette kommer fra Han, der snakker iherdigt om inseminering av Kuger og indtrengning i andre Mends Arsle uden bruk av Glidecreme, slik det bliver andbefalet
Lenke til kommentar
Og dette kommer fra Han, der snakker iherdigt om inseminering av Kuger og indtrengning i andre Mends Arsle uden bruk av Glidecreme, slik det bliver andbefalet

8498585[/snapback]

Dette Tema og Grunderne til at ikke bruge Glidecreme ved penetrering af Mandearslet blev grundigt forklaret af Mig i Gaar Aften. Jeg ønsger ikke at genta Mig, og fremstaa som en Grammophonplade med Hak. Det kan De vel forstaa?

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Så du er ingen flink kokk selv altså :(

8498589[/snapback]

Jo ganske, burde vel kunne noe siden jeg har jobbet som kokk i noen år.

Har du lyst på gourmetaften? Er det det du hinter etter?

8498603[/snapback]

Selvfølgelig. Er du billig? :wee:

Lenke til kommentar
Dette Tema og Grunderne til at ikke bruge Glidecreme ved penetrering af Mandearslet blev grundigt forklaret af Mig i Gaar Aften. Jeg ønsger ikke at genta Mig, og fremstaa som en Grammophonplade med Hak. Det kan De vel forstaa?

8498619[/snapback]

Jovisst kan jeg forstå at De ikke ønsker at gjentage Deres "Argumenter" som selv ikke i Gaar gav nogen som helst form for Mening. Jeg stiller meg ogsaa tvivlende til de Paastander du støtter om at SO skulde være et Hjem for Degenrerte Personer, de dette aldeles ikke stemmer overens med hvad, jeg selv haver erfaret
Lenke til kommentar
Jovisst kan jeg forstå at De ikke ønsker at gjentage Deres "Argumenter" som selv ikke i Gaar gav nogen som helst form for Mening. Jeg stiller meg ogsaa tvivlende til de Paastander du støtter om at SO skulde være et Hjem for Degenrerte Personer, de dette aldeles ikke stemmer overens med hvad, jeg selv haver erfaret

8498657[/snapback]

Til det siger jeg bare, at jeg haver penetreret ganske så meget flere Arsle en Dig, og haver full Competance i denne Kunst, med alle de Rituale den indebærer. For udenforstaaende kan jeg derimod med letthed forstaa Ritualernes Grad af Surrealisme. Den mottagende Part skal lide, der ligger i den Svages Natur at gøre saa. Tilsynelatende vil De finne dette ironisk, kanskje endog forfriskende løgnaktig. Eders Sinn kan aldeles ikke takle de strabasiøse forfalskninger af virkeligheten hvis Captein Acrid skjuler ved magiens Speil, og saadan vil det forblive.

Angaaende den degenererte Hop, siger jeg bare; Tar man livsløgnen fra Gjennemsnidtsmænnesket… Vil man fornæmme giødsel! Ta dette innover Eders sielsliv og møt opp Vesten for Maanen den tid og sorg Eders Penetrator stiller op bag Eders Arsle.

Med vennlig Hilsen

Conrad Martheus Glint

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...