Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler du er litt wannabe b-real..

8498338[/snapback]

Er det noe galt i å ville være litt som en av forumets og OT-Barens store brukermoderatorer da? Greit nok at det er "in" å være seg selv for tiden, men man må da kunne hente inspirasjon av andre brukere for det vel?

Lenke til kommentar
Er det noe galt i å ville være litt som en av forumets og OT-Barens store brukermoderatorer da? Greit nok at det er "in" å være seg selv for tiden, men man må da kunne hente inspirasjon av andre brukere for det vel?

Han kan hente inspirasjon. Men han trenger ikke prøve være han..

Det funker ikke, ettersom b-real er i en klasse for seg selv.

Lenke til kommentar
Den posten der skjønte jeg lite av så skal la være å prøve å forstå den. Men når det er sagt er leamus noe sinnsykt irriterende. Hvis leamus faktisk er det jeg tror det er. Altså rykninger i øyelokkene/musklene rundt øyet/elns.

8498336[/snapback]

Jepp. En bruker (A), nevnte at han hadde leamus, og en annen bruker (B) spurte i posten etter hva leamus var for noe. Marley slettet bruker Bs innlegg fordi det var support. Sånn sett vil han sikkert bedømme innlegget ditt over som svar på support, og slette det også. :p

Men for all del, vi kan vel ikke forvente at dere skal være overmennesker hele tiden. ;) [/modsmisk]

Demille: Du er ikke en troverdig ang. uttalelser om b-real. :tease:

...men jeg tenke faktisk på det.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Han kan hente inspirasjon. Men han trenger ikke prøve være han..

Det funker ikke, ettersom b-real er i en klasse for seg selv.

8498351[/snapback]

Ok, jeg vet du har lyst på b-real, men han har ikke lyst på deg. Dette må du bare innse. Du trenger ikke å la frustrasjonen over det gå utover Marley. :p *erte*

Lenke til kommentar
Jepp. En bruker (A), nevnte at han hadde leamus, og en annen bruker (B) spurte i posten etter hva leamus var for noe. Marley slettet bruker Bs innlegg fordi det var support. Sånn sett vil han sikkert bedømme innlegget ditt over som svar på support, og slette det også. :p

Men for all del, vi kan vel ikke forvente at dere skal være overmennesker hele tiden.  ;) [/modsmisk]

8498356[/snapback]

Det skal nevnes at jeg ikke så Bruker A sin post. Jeg så kun spørsmålet og tolket det derfor som support.

Ja herregud, tenk om jeg tok feil. Det ville vel vært en katastrofe?

Lenke til kommentar
A: Faen, jeg har hatt leamus i øyet i evigheter nå.

B: Hva er leamus?

Marley: Support! *klubbe og slette*

8498323[/snapback]

Du må skjønne at, spørsmål = support.

Ta det i leamuskategorien!

8498347[/snapback]

Hahaha :mrgreen:

LarsP: Slutt, krampa tar meg. :D

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Det skal nevnes at jeg ikke så Bruker A sin post. Jeg så kun spørsmålet og tolket det derfor som support.

Ja herregud, tenk om jeg tok feil. Det ville vel vært en katastrofe?

Da kan jeg godt skjønne at du tolket det som support :)

Alle kan ta feil, som alle vet er det jo menneskelig.

Lenke til kommentar
Det var bare teit.

8498367[/snapback]

Fordi du ikke synes den var morsom, eller fordi den faktisk var teit. Jeg syntes det var litt teit å dømme Marley for å være en wannabe. Men det er jo en helt annen sak. Jeg trodde SO ble opprettet for at man skulle kunne ha litt mindre seriøse diskusjoner. Kanskje har jeg missforstått? Men humor aside. De som dømmer nye brukermoderatorer gir dem liten sjanse til å utvikle seg.

Lenke til kommentar
Fordi du ikke synes den var morsom

Ja.

De som dømmer nye brukermoderatorer gir dem liten sjanse til å utvikle seg.

8498387[/snapback]

Unnskyld da. Men det er ikke som om han ikke gir folk en grunn til å dømme han.

Men greit. Skal ikke si noe jeg, skjønner at det var unødvendig ;)

Endret av Demille
Lenke til kommentar
De som dømmer nye brukermoderatorer gir dem liten sjanse til å utvikle seg.

8498387[/snapback]

Den skal tidlig knekkes som god vinkel skal bli? Jeg synes forresten b-real-utsagnet til Demille var artig. *mobbe Demille* :D

LarsP: Haha, det er bra vi ikke er innenfor rekkevidde av hverandre.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Vel, alle brukermoderatorer gjør feil i begynnelsen. Jeg var så uheldig å havne i spillkategorien som spill-moderator min første tid. Spill-fanatikere er en liten tolerant gjeng. Når det er sagt tror jeg Marley kommer til å gjøre en strålende jobb ettersom tiden går. Selv har jeg blitt mye mer balansert i mitt syn etter mer enn et år som moderator, snart to til og med. Jeg sier bare at det kan være lurt å gi Marley råd istedenfor å komme med ukonstruktiv negativ kritikk. Og dette sier jeg som et budskap til alle brukerene her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...