Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal man ikke se helt firkantet på det. Som jeg tidligere sa ville det være totalt umulig å føre noen som helst form for diskusjoner her i SO6 som man måtte ta alt i de respektive kategorier. Og diskusjoner vil man jo gjerne ha, som nå. Skulle man sett firkantet på det skulle jo denne diskujonen blitt tatt i TIlbakemeldinger om forumet.

Snorre ;)

Lenke til kommentar
Dessuten spammer dere så mye her selv at dersom slike innlegg ikke skulle vært lov så kunne jeg låst SO og kastet ut majoriteten av dets postere.

8498224[/snapback]

Spam er vel det eneste som tolereres her? Siden det er det eneste man ikke har en egen kategori for mener jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har sett deg dobbelposte i denne tråden etter du ble mod :D

8498257[/snapback]

Det har isåfall vært et uhell. :)

Spam er vel det eneste som tolereres her? Siden det er det eneste man ikke har en egen kategori for mener jeg.

8498273[/snapback]

Jeg har ofte spurt meg selv om det samme.

Lenke til kommentar
Må ikke eksponere svakheter med moderatorteamet. Da blir det moskvaprosess-tilstander på forumet.  :(

8498275[/snapback]

Forumstyret er overhode ikke kommunistisk, dette er ikke et diktatur med Ueland på toppen som diktator. Det er kun deg med dine konspirasjonsteoretiske illusjoner. Så stille med deg! ;)

Lenke til kommentar
@ Marley: Vel, generelt sett er det jo support å spørre om ting som egentlig bør taes i sine respektive kategorier. Så var sikkert en riktig avgjørelse.

8498184[/snapback]

It was not

A: Faen, jeg har hatt leamus i øyet i evigheter nå.

B: Hva er leamus?

Marley: Support! *klubbe og slette*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...