Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok. Tror aldri jeg kommer til å forstå noe ut av de stilartene der uansett jeg. Tror jeg holder meg til 60/70-tallsrock, blues, jazz, rock, hard-rock, og alternative rock/pop.  :w00t: Indie for the win!

8498106[/snapback]

Gjør det du!

Sånn, nå var diskusjonen over ;)

Lenke til kommentar
Dette er en diskusjon som er blitt tatt en million ganger før i SO.

8498101[/snapback]

Det er jeg ikke uenig i, men det er et tydelig behov for å diskutere det videre (uansett hvor kjedelig det er).

Endret av Solid
Lenke til kommentar

Er ikke dette support? Pass på, ellers så kommer Marely og gir deg en warn med warn hammeren sin  :ph34r:

8498100[/snapback]

Nei, det er ikke support. Support er hvis du linker til en annen tråd (gjerne din egen) og maner folk til å poste i den tråden. Derav navnet support. SO6 er et emne hvor man skal kunne diskutere løst og fast. Hvis man ikke hadde kunnet diskutere det man ville her, hadde jo tråden utelukkende bestått av small talk og totalt irellevante konversjoner.

Og Marley har ikke "the powers" til å gi meg advarsel. Er jo selv brukermoderator. :p Så han kan bare prøve seg.

Lenke til kommentar
Ikke ifølge Marely  :whistle:

8498135[/snapback]

Da tillater jeg meg selv å sitere et avsnitt fra reglene i første posten i SO6:

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov!

Ser nå at det forsåvidt gjelder emner man kan ta andre steder i forumet. Så man har vel delvis rett begge to.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke support. Support er hvis du linker til en annen tråd (gjerne din egen) og maner folk til å poste i den tråden. Derav navnet support. SO6 er et emne hvor man skal kunne diskutere løst og fast. Hvis man ikke hadde kunnet diskutere det man ville her, hadde jo tråden utelukkende bestått av small talk og totalt irellevante konversjoner.

Og Marley har ikke "the powers" til å gi meg advarsel. Er jo selv brukermoderator. :p Så han kan bare prøve seg.

8498126[/snapback]

Jaha? Genialt med mods som har forskjellig oppfatning av reglene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...