Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvem hører ikke på trance? 14-tisser? Er ikke det nettopp disse som hører på liste-trance da? Jeg er fullt klar over at det finnes bra trance og elektronika-musikk. Og folk som hører på dette er jo nødvendigvis ikke 14-tisser. Men når det kommer til liste-trance ol. som Basshunter og andre teite trance-artister er som regel fansen 14-tisser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det er en av mange grunner til at jeg aldri har villet bli metal-hue som jeg liker å kalle det. Det er ingen ting galt med å være metal-er. Faktisk er mange av dem mye hyggligere enn teite trance-14-tisser. Men det er jævlig deilig å kunne gå i de klær man ønsker.

8497999[/snapback]

Det er derfor jeg ikke henger meg opp i at klærene skal definere meg. Jeg har en Cola-tskjorte skrevet på hebrew. Den har sikkert en eller annen betydning, men jeg bryr meg ikke. Den er bare kul.

Lenke til kommentar
Hvem hører ikke på trance? 14-tisser? Er ikke det nettopp disse som hører på liste-trance da? Jeg er fullt klar over at det finnes bra trance og elektronika-musikk. Og folk som hører på dette er jo nødvendigvis ikke 14-tisser. Men når det kommer til liste-trance ol. som Basshunter og andre teite trance-artister er som regel fansen 14-tisser.

8498019[/snapback]

Basshunter er IKKE trance!! :blink:

Fjortiser vet ikke hva ordentlig trance er!

Lenke til kommentar

Basshunter er IKKE trance!! :blink:

Fjortiser vet ikke hva ordentlig trance er!

8498034[/snapback]

Hva er Basshunter da? Elektronika? Ingenting? Jeg skal innerømme at jeg ikke er veldig flink i å definere den slags musikk i musikksjangre, men Basshunter havner for min del i den kategorien der.

Lenke til kommentar
Ok, men hva er forskjellen på dance/hard dance og trance da? Jeg er ikke veldig bevandret innenfor de stilartene der, så please enlighten me!

8498071[/snapback]

Det er faktisk jævla dritt å forklare. For min del er det bare noe jeg vet og hører forskjell på. Sånn er det for mange og.

Lenke til kommentar
Ok, men hva er forskjellen på dance/hard dance og trance da? Jeg er ikke veldig bevandret innenfor de stilartene der, så please enlighten me!

8498071[/snapback]

Søk litt på Wikipedia, masse grei info der.. :thumbup:

Har funnet artikler for alle slags musikksjangre.

Endret av -XaHc-
Lenke til kommentar

Dette er en diskusjon som er blitt tatt en million ganger før i SO.

EDIT: Og jeg er en av de som definitivt er for mer vettugt snakk i SO, og var veldig for regelen mot tøsing osv. men når en diskusjon som er blitt tatt flere ganger før begynner å eskaleres, hvorfor ikke ta det i en tråd som allerede finnes, da?

Og dessuten ville han vite forskjellen, og i SO vil det da ta maks fem minutter før noen sier "Det er ikke musikk" e.l. og da hadde vi startet en spam-krig. Nei, finn noe annet å snakke om enn musikk (som er det mest subjektive i verden), så skal i hvert fall jeg la være å omdirigere dere.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

8498071[/snapback]

Er ikke dette support? Pass på, ellers så kommer Marely og gir deg en warn med warn hammeren sin :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...