Snorre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvem hører ikke på trance? 14-tisser? Er ikke det nettopp disse som hører på liste-trance da? Jeg er fullt klar over at det finnes bra trance og elektronika-musikk. Og folk som hører på dette er jo nødvendigvis ikke 14-tisser. Men når det kommer til liste-trance ol. som Basshunter og andre teite trance-artister er som regel fansen 14-tisser. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) De hører ikke på trance! 8498008[/snapback] IKKE den diskusjonen igjen! STOPP! Endret 29. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Og det er en av mange grunner til at jeg aldri har villet bli metal-hue som jeg liker å kalle det. Det er ingen ting galt med å være metal-er. Faktisk er mange av dem mye hyggligere enn teite trance-14-tisser. Men det er jævlig deilig å kunne gå i de klær man ønsker. 8497999[/snapback] Det er derfor jeg ikke henger meg opp i at klærene skal definere meg. Jeg har en Cola-tskjorte skrevet på hebrew. Den har sikkert en eller annen betydning, men jeg bryr meg ikke. Den er bare kul. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jo plx! Jeg vil ha en diskusjon om sammenhengen mellom liste-trance og 14-tisser! Morro morro morro! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvem hører ikke på trance? 14-tisser? Er ikke det nettopp disse som hører på liste-trance da? Jeg er fullt klar over at det finnes bra trance og elektronika-musikk. Og folk som hører på dette er jo nødvendigvis ikke 14-tisser. Men når det kommer til liste-trance ol. som Basshunter og andre teite trance-artister er som regel fansen 14-tisser. 8498019[/snapback] Basshunter er IKKE trance!! Fjortiser vet ikke hva ordentlig trance er! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ikke igjen! Bare drit i den jævla diskusjonen, vær så snill. Den er blitt tatt en billiard ganger før. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Basshunter er IKKE trance!! Fjortiser vet ikke hva ordentlig trance er! 8498034[/snapback] Hva er Basshunter da? Elektronika? Ingenting? Jeg skal innerømme at jeg ikke er veldig flink i å definere den slags musikk i musikksjangre, men Basshunter havner for min del i den kategorien der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Peztøs, stopp! Trance er trance. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Elektronica, Industrial og Industrial Electronia er love. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dance / hard dance / eurotrash osv.. Bare ikke trance! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dance / hard dance / eurotrash osv.. Bare ikke trance! 8498054[/snapback] Who gives a shit? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Who gives a shit? 8498060[/snapback] JEG! *gi dritt til* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ok, men hva er forskjellen på dance/hard dance og trance da? Jeg er ikke veldig bevandret innenfor de stilartene der, så please enlighten me! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Trance diskusjon og anbefalinger Er en egen tråd der slike spørsmål kan tas, Orresnei. Er det musikkforumet er til for Endret 29. april 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ok, men hva er forskjellen på dance/hard dance og trance da? Jeg er ikke veldig bevandret innenfor de stilartene der, så please enlighten me! 8498071[/snapback] Det er faktisk jævla dritt å forklare. For min del er det bare noe jeg vet og hører forskjell på. Sånn er det for mange og. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ok, men hva er forskjellen på dance/hard dance og trance da? Jeg er ikke veldig bevandret innenfor de stilartene der, så please enlighten me! 8498071[/snapback] Søk litt på Wikipedia, masse grei info der.. Har funnet artikler for alle slags musikksjangre. Endret 29. april 2007 av -XaHc- Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Trance diskusjon og anbefalinger 8498080[/snapback] Hvis man plutselig begynner å bevege seg til andre emner enn hva du spiser / hva du gjør akkurat nå / hvor mye du hater skole så blir man plutselig veiledet til en annen tråd. Her kan man vel snakke om det meste? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Dette er en diskusjon som er blitt tatt en million ganger før i SO. EDIT: Og jeg er en av de som definitivt er for mer vettugt snakk i SO, og var veldig for regelen mot tøsing osv. men når en diskusjon som er blitt tatt flere ganger før begynner å eskaleres, hvorfor ikke ta det i en tråd som allerede finnes, da? Og dessuten ville han vite forskjellen, og i SO vil det da ta maks fem minutter før noen sier "Det er ikke musikk" e.l. og da hadde vi startet en spam-krig. Nei, finn noe annet å snakke om enn musikk (som er det mest subjektive i verden), så skal i hvert fall jeg la være å omdirigere dere. Endret 29. april 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ok, men hva er forskjellen på dance/hard dance og trance da? Jeg er ikke veldig bevandret innenfor de stilartene der, så please enlighten me! 8498071[/snapback] Er ikke dette support? Pass på, ellers så kommer Marely og gir deg en warn med warn hammeren sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg