Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi, marely har ver ute med stenge hammeren sin, Hammertime!

Lurer på hvor lang til det tar før han stenger SO6..?  :ermm:

8497906[/snapback]

Like lang tid som det tok før jeg stengte SO6. ;) Det vil si den tiden det tok før det ble begått store regelbrudd. Men så åpnes jo tråden igjen like etterpå da. Er rart sånn egentlig. Man får en "major"-hetsekrig i SO6. Hva skjer? Jo, en (bruker)moderator ordner opp og tråden forblir stengt under opprydningen. Så snart den er ryddet opp åpnes tråden igjen. Spør du meg har jo det ingen preventiv effekt overhode. Jeg blir sikkert ikke veldig populær når jeg sier dette. Men ved slike tilfeller synes ejg godt tråden kunne forblitt stengt en eller to dager. Men det er min mening. Nå er jo de fleste brukere her inne veldig snille, greie og alt det der. Og man står jo sjelden over for slike situasjoner. Så når de første intreffer gjør det vel kanskje ikke noe at folk får noen timer på å roe seg ned.

Lenke til kommentar
Hahahah! Fordi du ikke smurte deg i går? :wee:

8497916[/snapback]

Ja. :!: Møtte Intimvask på 7eleven klokka halv 4 i natt, til og med han så at jeg var brent i kinna.

Hvordan er det mulig?! Sola er jo ikke så sterk..  :dontgetit:

8497927[/snapback]

Haha, det jeg sa også. Carl insisterte på at han skulle smøre meg i kinna, men jeg bare "nei nei, det går så bra så."

:roll:

Lenke til kommentar
You got owned!

Bigtime!

8497949[/snapback]

Pfft, men jeg fikk trøstekos. ;)

Man lærer av sine feil, er ikke det det man sier Aidskake? Uansett hvor svak solen er, er det en viss risiko for å bli brent. Så om man er sensitiv for UV-stråling er det ikke vits i å utsette seg selv for risikoen å bli brent.

8497955[/snapback]

Tydeligvis. Jeg skal huske solkrem til neste gang. Må slutte å tro jeg er så hardcore. :!:

Herregud, jeg vil være bimbo.

Det er så jævlig varmt å gå i svart..

8497966[/snapback]

Så gå i en annen farge.

Lenke til kommentar

Jeg har minimalt med klær i andre farger.. 0o

Har to røde topper, en stripete topp, en stripete genser (tre egentlig, men to av den er "lånt" bort til en kompis). Og utenom det har jeg bare treningstøy, noen morsomme t-skjorter, band t-skjorter og annet. Det meste svart.

Lenke til kommentar

Og det er en av mange grunner til at jeg aldri har villet bli metal-hue som jeg liker å kalle det. Det er ingen ting galt med å være metal-er. Faktisk er mange av dem mye hyggligere enn teite trance-14-tisser. Men det er jævlig deilig å kunne gå i de klær man ønsker.

Lenke til kommentar
Og det er en av mange grunner til at jeg aldri har villet bli metal-hue som jeg liker å kalle det. Det er ingen ting galt med å være metal-er. Faktisk er mange av dem mye hyggligere enn teite trance-14-tisser. Men det er jævlig deilig å kunne gå i de klær man ønsker.

8497999[/snapback]

Omg! :blink:

De hører ikke på trance! :mad:

Lenke til kommentar

8497999[/snapback]

OMG! Jeg kan gå i hva jeg vil, jeg har nesten ingenting som ikke er svart, er det som er problemet :p

Får ta og grave i klesskapet når jeg kommer hjem og se om jeg har noen sommerklær nedi der somewhere xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...