NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 i leilighten min er det ikke hybelkaniner, det er hybel dinosaurer... 8496136[/snapback] De under sofaen har begynt å kreve demokratiske rettigheter, og medbestemmelsesrett til hva jeg skal se på tv. :!: Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 i leilighten min er det ikke hybelkaniner, det er hybel dinosaurer... 8496136[/snapback] De under sofaen har begynt å kreve demokratiske rettigheter, og medbestemmelsesrett til hva jeg skal se på tv. :!: 8496147[/snapback] haha... mine har barikadert seg under senga, og om natta så komemr de opp og krever at vi holder fredsmøte... men var jo de som brøt seg inn på mitt område Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 haha... mine har barikadert seg under senga, og om natta så komemr de opp og krever at vi holder fredsmøte... men var jo de som brøt seg inn på mitt område 8496154[/snapback] Lær dem en lekse... Mine holder i hvert fall kjeft mens jeg sover. Problemet blir bare å få støvsugd dem før de blokkerer støvsugerfilteret, kortslutter en stikkontakt eller løper og gjemmer seg. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 haha... mine har barikadert seg under senga, og om natta så komemr de opp og krever at vi holder fredsmøte... men var jo de som brøt seg inn på mitt område 8496154[/snapback] Lær dem en lekse... Mine holder i hvert fall kjeft mens jeg sover. Problemet blir bare å få støvsugd dem før de blokkerer støvsugerfilteret, kortslutter en stikkontakt eller løper og gjemmer seg. 8496178[/snapback] de har allerede blokkert støvsugerfilterett mitt og kosten min er heller dårlig, tror jeg klarte første og andre panzer divisjon i går, men er redd 3 - 6 kommer og angriper i natt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 de har allerede blokkert støvsugerfilterett mitt og kosten min er heller dårlig, tror jeg klarte første og andre panzer divisjon i går, men er redd 3 - 6 kommer og angriper i natt 8496185[/snapback] da bør du starte med kraftige skyts tror jeg... du får jo også løvblåsere som suger også noen er det vell også en kvern på så er det bare og lede dinosaurene ut ett vindu via ett rør eller noe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 de har allerede blokkert støvsugerfilterett mitt og kosten min er heller dårlig, tror jeg klarte første og andre panzer divisjon i går, men er redd 3 - 6 kommer og angriper i natt 8496185[/snapback] Du må jo ta alle på en gang, før de rekker å omgruppere. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 de har allerede blokkert støvsugerfilterett mitt og kosten min er heller dårlig, tror jeg klarte første og andre panzer divisjon i går, men er redd 3 - 6 kommer og angriper i natt 8496185[/snapback] Du må jo ta alle på en gang, før de rekker å omgruppere. 8496227[/snapback] vet det... men jeg trudde jeg hadde tatt alle og espen, my resources are limited... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg tror jeg og skal be om en ukes ban når det nærmer seg eksamen.. Men jeg har ikke lyst. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 vet det... men jeg trudde jeg hadde tatt alle og espen, my resources are limited... 8496240[/snapback] Ja der har du problemet, det er alltid noen jævler som gjemmer seg. Og før du vet ordet av det. (mao noen måneder enere ) har de formert seg noe helt ekstremt. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 vet det... men jeg trudde jeg hadde tatt alle og espen, my resources are limited... 8496240[/snapback] Ja der har du problemet, det er alltid noen jævler som gjemmer seg. Og før du vet ordet av det. (mao noen måneder enere ) har de formert seg noe helt ekstremt. 8496259[/snapback] ikke sant ikke sant.... og jeg er styggredd for at de kinesere og... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ja der har du problemet, det er alltid noen jævler som gjemmer seg. Og før du vet ordet av det. (mao noen måneder enere ) har de formert seg noe helt ekstremt. 8496259[/snapback] Jeg har en teori om att hybelkaniner og alver jobber sammen for verdensherredømme eller noe... Starter under senger og bak skap, så jobber de seg utover, og snart hersker hybelkaniner over hele jorda Endret 29. april 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja der har du problemet, det er alltid noen jævler som gjemmer seg. Og før du vet ordet av det. (mao noen måneder enere ) har de formert seg noe helt ekstremt. 8496259[/snapback] Jeg har en teori om att hybelkaniner og alver jobber sammen for verdensherredømme eller noe... Starter under senger og bak skap, så jobber de seg utover, og snart hersker hybelkaniner over hele jorda 8496271[/snapback] ikke sant... er det jeg har sagt hele tidaq... men nå kom dama så nå stikke rjeg... hade bra slle sammen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg tror jeg og skal be om en ukes ban når det nærmer seg eksamen.. Men jeg har ikke lyst. 8496254[/snapback] Nei, men det er nok lurt. Espen pai: Alver er da snille vesener? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ikke sant... er det jeg har sagt hele tidaq... men nå kom dama så nå stikke rjeg... hade bra slle sammen 8496279[/snapback] endelig noen som tror jeg meg jo er alt for mange tvilere her i verden... men du får kose deg da bare og ta kontakt om du er innteresert i og legge en felles slagplan mot hybelkaniner og onde alver Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Finnes ikke onde alver eller feer. Vi er snille som lam hele gjengen. Bare litt rampete Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Finnes ikke onde alver eller feer. Vi er snille som lam hele gjengen. Bare litt rampete 8496305[/snapback] feer er jeg enig i, de er snille... men du har en type alver som visker ting inn i øret på folk, og får de til og gjøre ting de ikke burde gjort... de er også skyldige i forsvinnende lommebøker, penger som på mystisk vis er borte fra konto en søndags morgen, og mye mer... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 feer er jeg enig i, de er snille... men du har en type alver som visker ting inn i øret på folk, og får de til og gjøre ting de ikke burde gjort... de er også skyldige i forsvinnende lommebøker, penger som på mystisk vis er borte fra konto en søndags morgen, og mye mer... 8496318[/snapback] Du snakker om damer, din pai. Hvor full pleier du egentlig å være på lørdagskvelden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Pff. Som sagt, er bare litt rampete. Alt de sier er "Du tåler en til" en ti-tolv ganger. Du må jo TENKE SJÆL! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Pff. Som sagt, er bare litt rampete. Alt de sier er "Du tåler en til" en ti-tolv ganger.Du må jo TENKE SJÆL! 8496364[/snapback] ti-tolv ganger i tillegg til det man har drukket før man går ut kan jo fort sløve ned tankevirksomheten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvor full pleier du egentlig å være på lørdagskvelden? 8496348[/snapback] hmm... temmelig men hva har det med saken og gjøre? alkoholen hjelper meg til og dempe stemmene uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg