Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna drittfitter. Kom oss liksom aldri ut i dag da.

Vi kom så langt som at dørene på bussen åpnet seg før det smalt. Vært bråk på bussen, og de jeg var med hadde folk som ventet, samme hadde de andre.

Stabilt. Tok flere timer, og de aller fleste kameratene mine sendt hjem enten på kommando av politi eller andre kompiser før vi kom inn noe sted - 40 minutter før stengetid.

BLÆ! :hrm:

Vorspiel var bra, da. :p

Lenke til kommentar
Sikkert ikke like mye som sjåførene dine hater deg.

8495675[/snapback]

Med tanke på at Nstins mål for enhver fyllekveld er masseslagsmål og annen kvalm er ikke det usannsynlig nei...

8495678[/snapback]

Det er vel for faen meg ikke målet mitt. Ekke vi som startet bråket de gangene det skjer. Men vi tar ikke mot dritt fra noen. Men er ikke ofte det blir bråk sånn egentlig. Jeg bare gidder ikke å fortelle om alle gangene jeg er ute å drekker.

Lenke til kommentar
Vel, SA han det? Eller skreiv han det bare i et stykke? Villanden? :hmm:

8495712[/snapback]

Må innrømme at Ibsen-kunnskapene mine ikke er så gode. Tror det var noe han skrev i et stykke, men i så fall har han sikkert sagt det en gang også. :p
Lenke til kommentar
jeg tror enhver må finne sin egen mening med livet og sin egen livsoppgave.

8495712[/snapback]

Jeg derimot tror ikke på det da.

Jeg tror/vet at det ikke finnes noen gud eller noe slikt. Vi er bare dyr, som er litt for smarte for vårt eget beste. Vi er jo bare kjøtt og blod. Tankene og følelsene er jo bare elektriske impulser i hjernen vår, som kan manipuleres (mer eller mindre).

Dessuten, hvis man tror gud healer folk (sikter ikke til deg da), hvorfor har ingen som har mistet en fot, eller en arm eller noe fått den tilbake da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...