Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener å huske at spillene til Playstation 1 lå på 500,- mens spill til SNES lå på 400,-. Med tanke på at kjøpekraften til nordmenn har økt siden den gang så er nok spillene like dyre/billige som de alltid har vært.

7462742[/snapback]

Husker jeg kjøpte spill til SNES for 599 kroner i sin tid. Spillene er blitt billigere ila årene, de har ikke hatt den naturlige prisveksten som eksempelvis kvikklunsjen har hatt ^^

Lenke til kommentar
Mener å huske at spillene til Playstation 1 lå på 500,- mens spill til SNES lå på 400,-. Med tanke på at kjøpekraften til nordmenn har økt siden den gang så er nok spillene like dyre/billige som de alltid har vært.

7462742[/snapback]

Nintendo 64-spill ble solgt med en pris på opptil 7-800 kroner. Og det var relativt mye den gang.

Lenke til kommentar
Haha, frakkt! :D

Felix på fredag æll Ø.B? Blir atten på tirsdag, så ser frem til å ta helga ute. :cool:

7462838[/snapback]

Du, det høres absolutt brukbart ut.

-----------

Supernintendospillene jeg kjøpte kosta glatt 800 på den tida btw

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Har du ikke wii Snorre? Jeg som var sikker på at du ofret skole og alt for å joine g33ksa som satt og vente på at det skulle åpne :fun:

7462909[/snapback]

Nei, ble ikke noe av det alikevel. Men fikk min bror til å forhåndsbestille til meg idag. Får sannsynligvis Wii i begynnelsen av januar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...