Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ - litt lyst til å stikke ut jeg også, men begynner bli litt sent. Får ta det i morra eller noe i steden for.

8487463[/snapback]

Sent? Man kan jo alltids få ned noen desiliter på en time, man trenger ikke være ute før elleve-tolv. Problemet er at folk enten jobber, skal jobbe i morgen, eller har dratt hjem for kvelden.
i dag drekker jeg fordi jeg har seriøst behov for å ikke tenke
Det der begynner å lukte alkoholikertendenser... Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Sent? Man kan jo alltids få ned noen desiliter på en time, man trenger ikke være ute før elleve-tolv. Problemet er at folk enten jobber, skal jobbe i morgen, eller har dratt hjem for kvelden.

8487554[/snapback]

Joa, for sent er det ikke. Litt ulempe at folk har forduftet. Mange har dratt på ferie i anledning 1. mai.

*se på Bombay Sapphire-flaska*

Lenke til kommentar
Det der begynner å lukte alkoholikertendenser...

8487554[/snapback]

Neida... overhodet ikke :whistle:

8487582[/snapback]

Hvorfor ikke drikke vodka mens du tygger granbar? Det er akkurat det samme!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Joa, for sent er det ikke. Litt ulempe at folk har forduftet. Mange har dratt på ferie i anledning 1. mai.

8487582[/snapback]

Jepp, og jeg skal ikke dra noe sted før den 30., og da skal jeg ikke hjem, snarere i motsatt retning. *Kaster lange blikk på flasken Bacardi Reserva, lagret 8 år på eikefat*

Intimvask: Eksen? Skurrer litt der ja... :hmm: Også bruker du tiden på i SO i stedet for...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Noe galt med den setninga.

8487624[/snapback]

Hun har ikke kommet ennå. Er her om 10 minutter tenker jeg.

Men hvorfor skulle det være galt? Hun er vel en av de få jeg har et godt forhold til.

Speaking of which - jeg må plukke henne opp på trikkestasjonen. Snakkes i morgen, SO-horer :D

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...