Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
That's the spirit, son!

Hadde jeg bare hatt Jack her, så hadde kvelden blitt så og si perfekt :D

8487379[/snapback]

Synes ikke ølsnakk er noe særlig når jeg ikke har øl :hrm:

Jack? Nei, det som virkjelig er godt er litt mørk rom med isbiter, evt. 50-50 med ananasjuice i tillegg. Synd ananasjuice er så vanskelig å få tak i...

Lenke til kommentar
That's the spirit, son!

Hadde jeg bare hatt Jack her, så hadde kvelden blitt så og si perfekt :D

8487379[/snapback]

Når kommer frøkna egentlig?

Skal Marely være så kjiip, så går jeg heller ut en tur med hunden, får håpe at han har blitt i lit bedere humør når jeg kommer tilbake, ellers spiller jeg heller CS resten av kvelden.

8487401[/snapback]

Haha, hadde jeg hatt noe bedre å gjøre (eventuelt penger) hadde jeg ikke sittet her og irritert meg jeg heller.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Synes ikke ølsnakk er noe særlig når jeg ikke har øl :hrm:

Jack? Nei, det som virkjelig er godt er litt mørk rom med isbiter, evt. 50-50 med ananasjuice i tillegg. Synd ananasjuice er så vanskelig å få tak i...

8487403[/snapback]

Nå har jeg aldri hatt sansen for rom. Jack er billig og godt, og han svikter deg aldri om du trenger han :D

Når kommer frøkna egentlig?

22.21

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar
Kjøp ananas, og press juice :)

8487418[/snapback]

Har ikke juicepresse på hybelen... :( Kanskje jeg skal stjele med meg en hjemmefra som aldri brukes...

L4rs: Vi må ha mere info. Hva slags rom og hva slags whiskkey?

Æsj, alt snakket om alkohol ga meg lyst til å gå ut, men jeg skal jo ut mandag og, og stipendet kommer først 15....

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Faen som jeg kjeder meg.

Ingen filmer å se på, ingen som gidder å finne på noe, ikke i humør til å gjøre noe som helst.

8487441[/snapback]

Du kan skaffe en film?

redigert:

NgZ - litt lyst til å stikke ut jeg også, men begynner bli litt sent. Får ta det i morra eller noe i steden for.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...