Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med litt kosing? Dårlig humør i dag, MRLY?  :dontgetit:

8487256[/snapback]

Ja, jeg er i elendig humør. Forøvrig har jeg tidligere i tråden påpekt at *kosepå*-innlegg er ansett som spam, det samme gjelder :love: innlegg og med det nesten alle poster i denne tråden.

Og hvor koser vi? Annet enn Stians kjærlighetserklæring som var én post. Ta deg en bolle, Eirik.

8487267[/snapback]

Begrunnelsen ser du ovenfor.

Lenke til kommentar
Ja, jeg er i elendig humør. Forøvrig har jeg tidligere i tråden påpekt at *kosepå*-innlegg er ansett som spam, det samme gjelder :love: innlegg og med  det nesten alle poster i denne tråden.

Da er det noe jeg ikke har fått med meg. Kanskje en idé å legge dette på første side? :)

Lenke til kommentar

Skal jo være en koselig stemning her i SO. :love:

Bør være en tråd vi kan komme til for å få goodwill og.. motivasjon til å.. umm.. klare oss igjennom en vanskelig dag.

Nå skal jeg på russeslipp og jeg har ± 200 kr på kontoen. \o/

KAFFEEEH

Lenke til kommentar

Herregud, dette er jo nesten latterlig, hvorfor skal du gjøre SO så kjiip?

8487297[/snapback]

Fordi spam ikke er tolerert i denne tråden, mye likt resten av forumet.

Da er det noe jeg ikke har fått med meg. Kanskje en idé å legge dette på første side? :)

8487302[/snapback]

Det kommer. :)

Lenke til kommentar

Jeg kan presisere at det her er snakk om innlegg som rent består av ting som "*kosepå*" og lignende verbale uttrykk. Det har ingen hensikt.

Jeg poengterte det (på en litt krass måte) her fordi visse har postet innlegg som grenser til denne typen spam, og jeg ville si klart ifra at det er ansett som spam. Når noen bruker det halvveis, senkes også terskelen for å gjøre det senere.

Beklager utbruddet, tror jeg trenger en øl.

Lenke til kommentar
Marley er blitt maktsyk... det er bare å innse :p

8487363[/snapback]

Har vi ikke trukket den konklusjonen i SO allerede? :hmm:

Marly: Hver dag gir du meg lyst på øl for tiden, og jeg har ikke øl i kjøleskapet. :cry:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...