Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SnittLeif prøvde desperat å forklare, men fikk ikke ut noenting, bare stammet frem noen usle vokaler. Bundy lo og sa "Nybegynner, eller? La meg vise dere hvordan det gjøres", han gikk bort og tok kondomet og...

8486779[/snapback]

gjorde noe som ikke kan skrives her. For det er i mot retningslinjene. Mens Snittleif, eplefe og mrbjoern så på, stive av skrekk.

@ L4r5

Hvis du vil være kanin så :)

Ellers er det bare å skrive en setning eller to, hvem som helst kan skrive. ^_^

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
SnittLeif prøvde desperat å forklare, men fikk ikke ut noenting, bare stammet frem noen usle vokaler. Bundy lo og sa "Nybegynner, eller? La meg vise dere hvordan det gjøres", han gikk bort og tok kondomet og...

8486779[/snapback]

gjorde noe som ikke kan skrives her. For det er i mot retningslinjene. Mens Snittleif, eplefe og mrbjoern så på, stive av skrekk.

8486795[/snapback]

Da Bundy var ferdig, så han ned og mumlet "Svarte, hvor er det blitt av kondomet?", og den lille fargen som var igjen i ansiktene til SnittLeif, NgZ og Eplefe forsvant. Alle raste til for å hjelpe den stakkars kaninen som..

Lenke til kommentar
Da Bundy var ferdig, så han ned og mumlet "Svarte, hvor er det blitt av kondomet?", og den lille fargen som var igjen i ansiktene til SnittLeif, NgZ og Eplefe forsvant. Alle raste til for å hjelpe den stakkars kaninen som..

8486810[/snapback]

lå der, skamslått og missbrukt. Mens Eplefe, NgZ og Snittleif hjalp kaninen, begynte mrbjoern å lete etter kondomet som bundy hadde mista.

Lenke til kommentar
Eplefe fant en liten bit gummi under halen til kaninen og tenkte at kondomet hadde sprekt, men da hun dro i det så

8486830[/snapback]

var det ganske seigt og rart, det viste seg at det ikke var gummi men...

EDIT: Hvis det blir for sykt kan vi jo ta det på PM :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

en blanding av sperm og blod. Hun fikk et lett grønnskjær i ansiktet, og så på Bundy. "Jeg tror.. kondomet sprakk". Bundy begynte å gråte og skrike "NEEEI! Jeg kommer til å dø av AIDS"

EDIT: Ja, vi får tone ned sykheten litt. La oss få Bundy ut av dette og la det bli en koselig historie, kanskje? XD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...