Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurte, siden du har bodd alene i 5 år. Du ser ikke ut som om du er over 30 på bildene. SORRY ASS.

7462550[/snapback]

Det er jeg virkelig glad for at jeg ikke gjør.

Når det kommer til det at jeg har bodd alene en stund, så er det ikke akkurat slik at jeg flytta ut. Om det skulle ha noe å si. Jeg kommer aldri til å oppgi alderen min her. Det er kun en person som veit det, å jeg sa det ikke til henne engang. Hun fant ut det selv.

Lenke til kommentar

Det var da fælt så man skulle mase om Neppes alder her nå da. Om han ikke har lyst til å dele alderen sin med alle på forumet får vel det være opp til ham. Det er passe respektløst å mase om alderen hans når han har saft at han ikke ønsker å dele denne. La nå fyren få holde det for seg selv. Er da ingeng runn til at vi skulle måtte vite den.

Lenke til kommentar
Det var da fælt så man skulle mase om Neppes alder her nå da.

7462572[/snapback]

Det er sikkert den 10ende gangen det har kommet opp.

Drikker du no vin i helga da ? Heiv i meg et par flasker i går, det gjorde godt. Gøy var det, helt til en jente skulle fucke opp hele festen for meg.

Haha, du kan sende meg en PM om det riktige svaret du da Bundy ;)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Nei ahr blitt dårlig med vin for tiden. Skal få kjøpt noe i løpet av neste uke så jeg har noe til forum-treffet i Bergen den 27. desember. Ellers blir jeg nok å kjøpe champagne til nyttårsaften. Er litt blakk for tiden så det må hamstres og spares litt nå om jeg skal få råd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...