Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sirslask, vil du virkelig ha den signaturen? Det er jo som å inndrømme at du er en feit, ekkel, ensom, taper.

8486391[/snapback]

Det er da bedre å skrive at man har hatt lite sex, hvis man har det, enn å gå rundt med store skilt (rent billedlig talt) og annonsere til alle hvor mange man har knulla.
Lenke til kommentar
Farias du snakker om SNittLeif? Hei, forresten *kos*

8486424[/snapback]

Nei, jeg snakker egentlig om ungdomsgutter på et veldig generelt plan. De har jo en tendens til å drekke for å finne en eller annen fjortis å utnytte. For så å skryte til kameratene, så alle får vite hvor mange de har knulla.

Jeg syns det er helt på trynet og jeg har et helt annet syn på sex enn svært mange andre gutter. Jeg har hatt sex med 2 stykker (Meg selv inkludert) og jeg er stolt av det.

Hei, ja :)

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Det er da bedre å skrive at man har hatt lite sex, hvis man har det, enn å gå rundt med store skilt (rent billedlig talt) og annonsere til alle hvor mange man har knulla.

8486418[/snapback]

Eler bare oppføre seg normalt og drite i å gå rundt sånn?

edit: untatt fjortiser da.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Heisann. Herlig dag: 17c og skyfri himmel. Jeg var i byen i stad å kjöpte mat og jammen sto det ikke noen vennlige jenter der og delte ut gratis is. :) Sulten nå, men heldigvis har jeg en tacolasagne i ovnen og den er snart ferdig! Forhåpentligvis blir det vellykket.

8484510[/snapback]

Tacolasagne? :hmm:

Hørtes intresant ut, hvordan lager du det?

Hahaha mushi :!:

8484551[/snapback]

Beklager sent svar. Egentlig ganske enkelt. Du kjöper en helt vanlig lasagnepakke med de nödvendige ingrediensene paa butikken (selvsagt maa du ogsaa kjoepe kjottdeig, tacokrydder og revet ost). Du lager lasagne slik som det staar oppfoert paa pakken, men istedet for aa bruke hele posen med lasagnepulver bruker du tacokrydder. Type 70% tacokrydder og 30% lasagnepulver. :) Verre er det ikke. Venninnene mine syntes det var godt!

Lenke til kommentar
Like mange som 15åringer og 27åringer (grovt regnet)

8486482[/snapback]

Nei?

Selvfølgelig ikke. Det finnes grovt like mange 14åringer som det finnes 15åringer og 27åringer, men det finnes grusomt mange fler fjortiser

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Nei, jeg snakker egentlig om ungdomsgutter på et veldig generelt plan. De har jo en tendens til å drekke for å finne en eller annen fjortis å utnytte. For så å skryte til kameratene, så alle får vite hvor mange de har knulla.

Jeg syns det er helt på trynet og jeg har et helt annet syn på sex enn svært mange andre gutter. Jeg har hatt sex med 2 stykker (Meg selv inkludert) og jeg er stolt av det.

Hei, ja :)

8486443[/snapback]

Veldig enig. Syntes det er meningsløst å pule flest mulig. Ville heller prøvd å faktisk bry meg om personen jeg hadde sex med fremfor å pule flest mulig. Jeg kan ikke si at jeg kun har hatt sex med meg selv og en til, men jeg kan ærlig si at jeg virkelig har følt at det var riktig å ha sex med de personene jeg hadde det med. Selvfølgelig, man blir jo skuffet i livet, og det er vel erfaringer jeg godt kunne vært foruten, men det har ikke vært meningsløst og "bare et knull" liksom. Det er jeg ganske stolt over.

Lenke til kommentar
ok? :ermm:

Det bare virker som om vi er mange :)

8486495[/snapback]

Hvem vi? Kaller du deg selv fjortis?

For å forklare det du tydeligvis ikke fikk med deg; å være en fjortis er ikke aldersbestemt. Det er en betegnelse på enkelte mennesker som gjør enkelte dumme ting og utfordrer makten til mor og far. Vanligvis skjer dette rundt 14-årsalderen og dermed fjortis.

Man kan være aldri så ung eller aldri så gammel og fortsatt være fjortiss.

17 kan man være og. Take Bundy, for instance

Eplefe: Exactly. Det skal være noe mer bak det enn bare ren pulings

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...