MrBjoern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Og hvordan vet du det,lille pappagutt? Jeg har en teori.. Du har en kjent bruker her. 8485280[/snapback] Haha, du får da bare tro det Nå ble dama sur på meg btw ^^, Noen som vil være med å vedde på hvordan det går? <3 8485330[/snapback] Jeg tror du sliter Lenke til kommentar
Farias Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg tror du sliter 8485350[/snapback] Jasså? Vil gjerne høre grunnen til hvorfor ^^, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har opplevd noe veldig skummelt. Etter rundt en time meed Guitar Hero II på en 46 " TV begynner jeg å hallisunere. Det vil si, at det som befinner seg i midten av synsfeltet mitt begynner å bevege på seg, utvide seg, trekke seg sammen igjen osv. Dette er noe som ikke burde skje og det er skummelt. Noen som har noen rasjonell forklaring på dette? Dette har skjedd alle de tre gangene jeg nå har spilt Guitar Hero II på tv-en min. Det har ikke skjedd når jeg spilte det på min kompis sin TV som er mye mindre. Så jeg skjønner rett og slett ikke hva det er som skjer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har opplevd noe veldig skummelt. Etter rundt en time meed Guitar Hero II på en 46 " TV begynner jeg å hallisunere. Det vil si, at det som befinner seg i midten av synsfeltet mitt begynner å bevege på seg, utvide seg, trekke seg sammen igjen osv. Dette er noe som ikke burde skje og det er skummelt. Noen som har noen rasjonell forklaring på dette? Dette har skjedd alle de tre gangene jeg nå har spilt Guitar Hero II på tv-en min. Det har ikke skjedd når jeg spilte det på min kompis sin TV som er mye mindre. Så jeg skjønner rett og slett ikke hva det er som skjer. 8485360[/snapback] Ikke spis syre. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Orresnei: Det høres ut som du har fått tunnelsyn. Ikke noe farlig, bare litt guffent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Orresnei, det skjer kameraten min når han spiller på min lille 28" "vanlige" TV også Skjer dog ikke meg... Men da stikker man vel ut for å døpes... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er fint vær ute dere, og det er fredag Hihi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jasså? Vil gjerne høre grunnen til hvorfor ^^, 8485356[/snapback] Jeg bare tror det, ikke noen spesiell grunn Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vel, hadde det bare vært på grunn av at jeg tok syre eller spiste fleinsopp hadde det hele vært enkelt og greit. Men nå spiser jeg verken fleinsopp eller går på syre. Og det går over om jeg slår av spillet og tar et par minutt pause. Men så kommer det tilbake om jeg fortsetter å spille. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er fint vær ute dere, og det er fredag Hihi 8485387[/snapback] Jepp, det er helt nydelig. Har vært ute og sykklet. Du da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vel, hadde det bare vært på grunn av at jeg tok syre eller spiste fleinsopp hadde det hele vært enkelt og greit. Men nå spiser jeg verken fleinsopp eller går på syre. Og det går over om jeg slår av spillet og tar et par minutt pause. Men så kommer det tilbake om jeg fortsetter å spille. 8485393[/snapback] Kanskje øynene dine ikke tåler 42" Prøvd å spille GH2 på en like stor tv et annet sted? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Orresnei: Det høres ut som du har fått tunnelsyn. Ikke noe farlig, bare litt guffent. 8485379[/snapback] Høres logisk ut. Og må innrømme at det var guffent ja. Ble svimmel og dårlig i hodet. Men da vet jeg det. Takker. Orresnei, det skjer kameraten min når han spiller på min lille 28" "vanlige" TV også Skjer dog ikke meg... Men da stikker man vel ut for å døpes... 8485386[/snapback] Hehe, ok. Kanskje det har litt med hvor langt unna man står, eller hvor mye man konsentrerer seg om gripebrettet i spillet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er fint vær ute dere, og det er fredag Hihi 8485387[/snapback] Jeg har faktisk vært ute å jogget i dag. Bestemt meg for å prøve å komme i bedre form og bli litt slankere. Er fint vær i Bergen også for en gangs skyld Kanskje øynene dine ikke tåler 42" Prøvd å spille GH2 på en like stor tv et annet sted? 8485414[/snapback] Nei har ikke spilt Guitar Hero på en like stor TV noe annet sted. Men går helt fint å spille andre spill som bilspill (TDU) og se på film på TV-en så ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Høres logisk ut. Og må innrømme at det var guffent ja. Ble svimmel og dårlig i hodet. Men da vet jeg det. Takker. Hehe, ok. Kanskje det har litt med hvor langt unna man står, eller hvor mye man konsentrerer seg om gripebrettet i spillet. 8485413[/snapback] Du kan oppleve noe av det samme hvis du kjører bil over lengre tid og da helst litt fort. Den beste kuren mot det er at du flytter blikket rundt omkring i rommet og ikke stirrer på ett punkt hele tiden (altså TVen). Edit: Eller så tror jeg mrbjoern er inne på noe. TVen din er alt for stor. Det er nok best du gir den til meg. Endret 27. april 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg har opplevd noe veldig skummelt. Etter rundt en time meed Guitar Hero II på en 46 " TV begynner jeg å hallisunere. Det vil si, at det som befinner seg i midten av synsfeltet mitt begynner å bevege på seg, utvide seg, trekke seg sammen igjen osv. Dette er noe som ikke burde skje og det er skummelt. Noen som har noen rasjonell forklaring på dette? Dette har skjedd alle de tre gangene jeg nå har spilt Guitar Hero II på tv-en min. Det har ikke skjedd når jeg spilte det på min kompis sin TV som er mye mindre. Så jeg skjønner rett og slett ikke hva det er som skjer. 8485360[/snapback] Altså, det som skjer er at du stirrer på den dingsen som går innover mot midten av skjermen veldig lenge... Skal sjå om eg finn link til ein sånn optisk illusjon for å vise deg. Endret 27. april 2007 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 *snip* Kom på en ting "Hvis du føler ubehag i øynene bør du kontakte lege snarest" Kanskje det er det du bude gjøre? Men nå stikker mrbjoern. Det er snart middag, og han har jo et liv eller også Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Woho, jeg stroeyk spoersmaalsdelen paa Javatesten. Jeg er saa jaevlig lei av skole. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Edit: Eller så tror jeg mrbjoern er inne på noe. TVen din er alt for stor. Det er nok best du gir den til meg. 8485438[/snapback] Jeg som sa det, han burde gi den til meg Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg som sa det, han burde gi den til meg 8485462[/snapback] Vi kan dele den. Annenhver uke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg