Neppe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Bor du for deg selv eller? 7461435[/snapback] Ja ? Har gjort det i, uhm, 5 år tror jeg. Så julen må man stelle med selv. Men mamma har handlet juletre til meg da Kjøkkenet og gangen ferdig, nå er det soverommet. Må vel skifte sengeklær så Julie slipper å gnu seg i gammel Marius svette. For en dag. Skal se om jeg får lånet meg kamera å tatt bildet av "bula" mi. Endret 9. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg vil også ha juletre Kan aldri ha juletre igjen fordi kattene tror skogen er inne i stua da og klatrer i det. Blir barnåler over hele huset og juletreet ifjor ble ødelagt fordi det velta så mange ganger. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Plastikk Mushi. Det er utrolig hvor ekte plastikk kan se ut Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Men jeg vil ha ordentlig tre! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Men jeg vil ha ordentlig tre! 7461834[/snapback] *gi mushi et ordentlig tre som er tilkobla en svak strømstyrke så når kattene klatrer i det får de et lite, uskadelig støt og lærer dem forhåpentligvis ikke å klatre i det mer* Ut fra intet entrer Dotten innlegget. Hva er det som skjer? Hvor er han? Forskrekket innser han hva som har skjedd. Ikke er han i rett kapittel. Ikke engang i rett krim. Han er ikke i en krim i det hele tatt, han har endtopp i en annens innlegg! I Datasmurf sitt innlegg! Hvordan skal han finne veien tilbake? Panikken er til å ta og føle på. Her er det ingen negre å fjerne, kun en gjeng med SO-horer. Han må konsentrere seg. Han må komme seg tilbake til kapittelet og få fjernet de hersens negrene. Han fokuserer dypt og inderlig og med ett er han vekk. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hahaha så genialt :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Down with the negros! And the kryponites! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dotten, jeg tror du burde vente litt med drikkinga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) lol @ Dotten Genistrek edit: Min første tanke, hæ? Hva har jeg skrevet galt nå? Skål! Endret 9. desember 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skål? Jobber og jobber.. og jobber litt til. 10 til 19 nesten hver dag denne uka, i tillegg måtte jeg jobbe i dag samt i morgen.. Men så skal jeg har fri neste helg Fredag-søndag - Da blir det tur til Bergen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjedelige greier. Nei, takke meg til å drikke Drakk torsdag, drakk fredag, og har stort sett drukket siden jeg våkna i dag Selvfølgelig er jeg ikke full enda, da jeg drikker svake saker, bare en og annen screwdriver, bare får å manne meg opp til å stikke på voers og drikke meg klar til fest Og jeg kunne ikke drikke meg full om jeg skulle støvsuge og vaske, så dermed ble det bare til 7-8 oppvarmere Alkohol fungerer finfint sammen med alt annet, så lenge en vet hvordan en skal drikke, og hvor mye en skal drikke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dere vil kanskje oppdage noe anderledes med nicket mitt i feltet over brukere som leser emnet. Ingen er trygg i SO lenger! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dere vil kanskje oppdage noe anderledes med nicket mitt i feltet over brukere som leser emnet. Ingen er trygg i SO lenger! 7462377[/snapback] Gratla Orresnei Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hehey. Du er blitt mod igjen, Orre! Gratulerer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dere vil kanskje oppdage noe anderledes med nicket mitt i feltet over brukere som leser emnet. Ingen er trygg i SO lenger! 7462377[/snapback] Jo, jeg. Fordi jeg er favoritt brukeren din Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dere vil kanskje oppdage noe anderledes med nicket mitt i feltet over brukere som leser emnet. Ingen er trygg i SO lenger! 7462377[/snapback] Skrytepave! men altid hyggelig å gi deg makten tilbake Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bor du for deg selv eller? 7461435[/snapback] Ja ? Har gjort det i, uhm, 5 år tror jeg. 7461752[/snapback] Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Neppe er 6 dager fra 1 år gammel. Bare se på profilen hans. :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Neppe er 6 dager fra 1 år gammel.Bare se på profilen hans. :!: 7462473[/snapback] I profilen min står det at det er 6 dager til jeg har BURSDAG. Vero_NiCa: Ja, det er vel et evig spørsmål Endret 9. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ueland har bursdag i dag, kom nettop på det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg