DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 God morgen Minus, ingen skole eller noe slikt? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sitter på skolen nå. Har ingenting å gjøre da vi er ferdige med radioprogrammet. Nå har jeg satt på "Windtalkers" og skal se om den er så dårlig som mange skal ha det til. Hvordan har dagen din vært hittil da, DemoniZer? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 blaaaaaahp! Sagt om å våkne en halvtime før vekkeklokka fordi man må på do, også våkne såpass at man ikke får sove igjen. 8483019[/snapback] En halvtime så sent på en fredag er jo ikke stort. Det er vel verre om klokka hadde vært halv 6? 8483028[/snapback] Sent? Hei! Hva vet vel du om min døgnrytme? Jeg får vanligvis 6-7 timer søvn hver natt og en halvtime er særdeles viktig for meg, tenk! Grr. Morrasgretten? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sitter på skolen nå. Har ingenting å gjøre da vi er ferdige med radioprogrammet. Nå har jeg satt på "Windtalkers" og skal se om den er så dårlig som mange skal ha det til. Hvordan har dagen din vært hittil da, DemoniZer? 8483089[/snapback] Den har vært.. En baguett, 1 liter sjokomelk, 3 sigaretter, et par masete kunder og en mail fra posten lang.. Urk, lenge leve kjedsomhet. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva jobber du som? Baguett og sjokolademelk fikk jeg innmari lyst på nå, åltså! Vi fikk forresten frokost på skolen, så jeg tok tre brødskiver med majones og fårepølse. Hadde en grønn, en gul og en rød agurk bit på hver. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sent? Hei!Hva vet vel du om min døgnrytme? Jeg får vanligvis 6-7 timer søvn hver natt og en halvtime er særdeles viktig for meg, tenk! Grr. Morrasgretten? 8483092[/snapback] Jeg går jo ut ifra at de fleste her har en relativt gjennomsnittlig døgnrytme Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg går jo ut ifra at de fleste her har en relativt gjennomsnittlig døgnrytme 8483115[/snapback] Well, not me! Treffer vel puta mellom 3 og 4, og opp igjen 10 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva jobber du som? Baguett og sjokolademelk fikk jeg innmari lyst på nå, åltså! Vi fikk forresten frokost på skolen, så jeg tok tre brødskiver med majones og fårepølse. Hadde en grønn, en gul og en rød agurk bit på hver. 8483114[/snapback] Support for MPX og Cinet maskiner jobber jeg med Rekebaguett Så, du sier du hadde en grønn, en GUL, og en RØD.. AGURK?(!) Sikker på at du ikke mente paprika? For rød og gul agurk virker for meg litt skremmende .. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva jobber du som? Baguett og sjokolademelk fikk jeg innmari lyst på nå, åltså! Vi fikk forresten frokost på skolen, så jeg tok tre brødskiver med majones og fårepølse. Hadde en grønn, en gul og en rød agurk bit på hver. 8483114[/snapback] Support for MPX og Cinet maskiner jobber jeg med Rekebaguett Så, du sier du hadde en grønn, en GUL, og en RØD.. AGURK?(!) Sikker på at du ikke mente paprika? For rød og gul agurk virker for meg litt skremmende .. 8483144[/snapback] Kanskje agurken har blitt gul og rød etter alternativ bruk? Fy så grusomt ekkelt jeg er. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Da lurer jeg på hva slags alternativt bruk det skulle være.. Rørepinne til honning? Rørepinne til pastagryte? (LES: Tomatsaus) EDIT: La til en liten "les" Endret 27. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da lurer jeg på hva slags alternativt bruk det skulle være.. Rørepinne til honning? Rørepinne til pastagryte? (LES: Tomatsaus) EDIT: La til en liten "les" 8483167[/snapback] Nettopp det. Det var akkurat det jeg tenkte på. Du gjennomskua meg og jeg var ikke så ekkel alikevel *kremt host* Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Prøver å unngå tanken. Forstod akkurat hva du mente. Iallefall på den "røde delen" av saken. Mer usikker på den gule. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hahaha Mente paprika ja xD Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Prøver å unngå tanken. Forstod akkurat hva du mente. Iallefall på den "røde delen" av saken. Mer usikker på den gule.8483195[/snapback] Noen ganger kan man bli akkurat så dårlig i magen av diverse blandinger med drit (rimelig bokstavelig) at det kan bli gulskjær i det. Ja, jeg er grusom alikevel EDIT: Nå stakk man ut og tok seg en røyk. Trenger også mer kaffe også skal man se en simpsons-episode Endret 27. april 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Stemmer, du er ekkel.. Røyk.. hmm.. det skal jeg og ha.. må bare vente en time først.. og 8 minutter.. Kaffe.. det har jeg masse av.. Simpsons? Ikke lov på jobb.. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ahhh, lunch og sigg om 6 minutter. Blir knall *mobbe DemoniZer* Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kanskje jeg skal spør noen på skolen om jeg kan bomme en røyk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Ahhh, lunch og sigg om 6 minutter. Blir knall *mobbe DemoniZer* 8483246[/snapback] Altså.. *bite underarmen* Nå er du bare dum.. jeg kan ta en røyk jeg og.. men.. jah.. EDIT: Du skal jobbe til 18:00! Det er fint vær ute! HAH! *mobbe tilbake* Endret 27. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Altså.. *bite underarmen* Nå er du bare dum.. jeg kan ta en røyk jeg og.. men.. jah.. EDIT: Du skal jobbe til 18:00! Det er fint vær ute! HAH! *mobbe tilbake* 8483253[/snapback] So do it! Hvem kan kjefte på deg for å ta en 5-minutter? Edit: Det gjør ikke så veldig mye. Får damebesøk i kveld , så jeg har noe å se frem til. Endret 27. april 2007 av Intimvask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg