Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til Frichassé, mine erfaringer med muntlige eksamener er at det ikke er så skummelt som enkelte skal ha det til :)

edit: Mornigs Jesper, lykke til med en sløv arbeidsdag, det kan bli som i går når vi hadde potetball til middag her, det blir lite produktivt :p

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
God morgen alle sammen :) I dag kommer til å bli en heftig tung dag, var ute til halv tre i natt, også må man stresse med å komme seg på jobb til halv ni fordi man har en mor som har hjemmekontor og bitcher og whiner om alt mulig dritt!

8482802[/snapback]

God morgen!

En mor med hjemmekontor er ikke alltid like bra (LES: Om du vil sove (Skole er bra))

Hva gjorde du egentlig ute til Halv 3 når du skulle på jobb tidlig igjen?

Lenke til kommentar

God morgen folkens :) Sitter nå på skolen og egentlig bare slapper av ved pcen .. Har ikke vært på hw på flereuker så tok meg tid nå :) I dag er det grillfest/bursdag på menyen ! Været er topp, har funnet frem fest trompeter og partyhatter.. mangler bare pils og grilmat! :)

Lenke til kommentar

Ahh, hørtes ikke dumt ut! Jeg skal være konfirmantleder i helgen, og da skal vi på leir, iom at det er langhelg. Det blir sikkert bra, selv om jeg nå har mest lyst til å dra hjem og sove. Men jeg klarer vel helt sikkert å sovne på bussen også, med mindre jeg får en god kamerat av meg ved siden av meg, med MacBook på fanget, og Dashboard/Opera-widget-koding hele veien :p

Edit @ mushi: solarium er ikke så dumt det heller. Alltid greit med litt farge på kroppen før badesesongen begynner :)

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Edit @ mushi: solarium er ikke så dumt det heller. Alltid greit med litt farge på kroppen før badesesongen begynner :)

8482866[/snapback]

Jeg bader ikke :p Er vel mest for at folk skal slippe å ha på seg solbriller når de ser på meg ute. ^^

Ser på program om brunfarge på NRK. I Azteker-tiden var en slave verdt 1000 kaffebønner, en kanin 10 og en prostituert 8. :wee:

DemoniZer: Har prøvd en gang før. Da fikk jeg klaus etter 2 minutter og begynte nesten å grine. Kan bli spennende idag.

EDIT: Da drar jeg til byen. *grøss* Saueklipper må jeg kjøpe også.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
blaaaaaahp! Sagt om å våkne en halvtime før vekkeklokka fordi man må på do, også våkne såpass at man ikke får sove igjen.

:hrm:

8483019[/snapback]

En halvtime så sent på en fredag er jo ikke stort. Det er vel verre om klokka hadde vært halv 6? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...