Jesper Karsrud Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 God morgen alle sammen I dag kommer til å bli en heftig tung dag, var ute til halv tre i natt, også må man stresse med å komme seg på jobb til halv ni fordi man har en mor som har hjemmekontor og bitcher og whiner om alt mulig dritt! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Lykke til Frichassé, mine erfaringer med muntlige eksamener er at det ikke er så skummelt som enkelte skal ha det til edit: Mornigs Jesper, lykke til med en sløv arbeidsdag, det kan bli som i går når vi hadde potetball til middag her, det blir lite produktivt Endret 27. april 2007 av Equerm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kan du stoffet er muntlig ganske lett.. Men jeg drar på jobb! Snakkes! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Blir en lite produktiv dag frem til kvart på tolv, da blir det salg av skolegensere frem til halv ett, og i dag skal det i teorien komme inn rundt 50 svære, som så må inn på konto. Men om det blir sånn får vi se.. Får nok inn rundt 20000 i dag i hvertfall Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 God morgen alle sammen I dag kommer til å bli en heftig tung dag, var ute til halv tre i natt, også må man stresse med å komme seg på jobb til halv ni fordi man har en mor som har hjemmekontor og bitcher og whiner om alt mulig dritt! 8482802[/snapback] God morgen! En mor med hjemmekontor er ikke alltid like bra (LES: Om du vil sove (Skole er bra)) Hva gjorde du egentlig ute til Halv 3 når du skulle på jobb tidlig igjen? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Si det... Skulle sjekke ut Thunderbirds (russebuss) og muligens bli med ut og rulle, men de ble jo aldri ferdig med å få på den stygge folien. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 God morgen folkens Sitter nå på skolen og egentlig bare slapper av ved pcen .. Har ikke vært på hw på flereuker så tok meg tid nå I dag er det grillfest/bursdag på menyen ! Været er topp, har funnet frem fest trompeter og partyhatter.. mangler bare pils og grilmat! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg skal prøve å ta solarium idag. Gruer meg noe helt sykt. Tenkte jeg må gjøre det nå siden jeg kan se alle blodårene i hele kroppen, det er ikke så pent. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Ahh, hørtes ikke dumt ut! Jeg skal være konfirmantleder i helgen, og da skal vi på leir, iom at det er langhelg. Det blir sikkert bra, selv om jeg nå har mest lyst til å dra hjem og sove. Men jeg klarer vel helt sikkert å sovne på bussen også, med mindre jeg får en god kamerat av meg ved siden av meg, med MacBook på fanget, og Dashboard/Opera-widget-koding hele veien Edit @ mushi: solarium er ikke så dumt det heller. Alltid greit med litt farge på kroppen før badesesongen begynner Endret 27. april 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Farias Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Var småkjedelig i timen gitt =O Skjer her? <3 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg skal prøve å ta solarium idag. Gruer meg noe helt sykt. Tenkte jeg må gjøre det nå siden jeg kan se alle blodårene i hele kroppen, det er ikke så pent. 8482865[/snapback] Aldri prøvd solarium jeg.. Oh noes! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Edit @ mushi: solarium er ikke så dumt det heller. Alltid greit med litt farge på kroppen før badesesongen begynner 8482866[/snapback] Jeg bader ikke Er vel mest for at folk skal slippe å ha på seg solbriller når de ser på meg ute. ^^ Ser på program om brunfarge på NRK. I Azteker-tiden var en slave verdt 1000 kaffebønner, en kanin 10 og en prostituert 8. DemoniZer: Har prøvd en gang før. Da fikk jeg klaus etter 2 minutter og begynte nesten å grine. Kan bli spennende idag. EDIT: Da drar jeg til byen. *grøss* Saueklipper må jeg kjøpe også. Endret 27. april 2007 av mushi Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Saueklipper? Booor du på gåååård? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ahh, God morgen Sitter på skolen nå og har tilvalgsfag. Blir det fest på dere til helga? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 God morgen! Jeg skal drikke I dag, i morgen og muligens søndag. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Muligens litt lørdagsfyll på meg, men jeg ska prøve og ikke spolere uka Endret 27. april 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I helga blir jeg en læring med overtidsbetaling , tjener sikkert nesten 100 kr da Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 /spit!! Skal jobbe i 8 timer i dag jeg! 8482715[/snapback] Jeg skal jo jobbe 8 timer jeg og. Men jeg har senvakt, så jeg starter kl 10, og slutter kl 18. Det er deprimerende på en fredag, samt at det er så fint vær i dag Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 blaaaaaahp! Sagt om å våkne en halvtime før vekkeklokka fordi man må på do, også våkne såpass at man ikke får sove igjen. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 blaaaaaahp! Sagt om å våkne en halvtime før vekkeklokka fordi man må på do, også våkne såpass at man ikke får sove igjen. 8483019[/snapback] En halvtime så sent på en fredag er jo ikke stort. Det er vel verre om klokka hadde vært halv 6? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg