Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde sagt: "ikke pell meg i kjeften uten hansker da!"

Pøh. Hun hadde sikkert syntes jeg var frekk som blandet meg i tingene hennes. Også hadde hu sikkert torturert meg med borren etterpå. :cry:

Du kunne sagt: "Unnskyld meg, men skal du ikke ta på deg hansker?" Det skal de jo også gjøre.

Tannlegeskrekk er ikke noe særlig. Det har heldigvis ikke jeg. Og det er jeg glad for.

Jeg er ikke tøff nok. Hadde sikkert gjort det om det var i en annen sammenheng. Men nei, man skal ikke yppe seg og leke bedre, mot en tannlege.

Nei, får legge meg. Natta SO'ere.

Lenke til kommentar
Er ikke mye jeg er redd for, og synes er så jævlig ekkelt. Men den lyden av tannlegen som borrer i tenna.. Herre.

Husker jeg var hos tannlegen. Jeg holdt på å gå fra vettet, jeg måtte borre. Hadde bedøvelse og alt, det er bare den jævla lyden >.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Husker jeg var hos tannlegen. Jeg holdt på å gå fra vettet, jeg måtte borre. Hadde bedøvelse og alt, MEN DEN ##### lyden >.<

Prøv å borre UTEN bedøvelse.

8481188[/snapback]

Takk jeg har rotfyllt når bedøvelsen har gått ut! Ikke å anbefale!

Lenke til kommentar

8481194[/snapback]

Jeg har borret et hull som visstnok var "like ved rota". Jeg spurte om det ble verre enn forrige gang (da hadde jeg ikke bedøvelse), han sa nei, og jeg fikk vondt. Men jeg følte meg jo bra med en gang da. Slapp å være lam i halve trynet.
Lenke til kommentar

8481194[/snapback]

Jeg har borret et hull som visstnok var "like ved rota". Jeg spurte om det ble verre enn forrige gang (da hadde jeg ikke bedøvelse), han sa nei, og jeg fikk vondt. Men jeg følte meg jo bra med en gang da. Slapp å være lam i halve trynet.

8481239[/snapback]

Tannlegen min skulle rotfylle på meg, men han måtte gjøre seg ferdig med noe annet først. Når han holdt på med rotfyllinga så kjente jeg hvordan han gravde nedi der med den grusomme "nåla" si. Gravde og gravde og skrapte *grøss*

Det var siste gangen jeg var hos tannlegen. Har ikke vært der siden. Burde egentlig men det der satte en støkk i meg

edit: han brukte så lang tid på det andre at bedøvelsen var helt ute

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Har ikke vært der siden. Burde egentlig men det der satte en støkk i meg

8481251[/snapback]

Gjør det bare desto verre når du til slutt ikke har noe valg. Hmm.. Har ikke vært der etter den episoden min jeg heller faktisk. :p
Lenke til kommentar
En gang jeg skulle borre, så funket ikke bedøvelsen. Tannlegen prøvde tre ganger, men funka ikke. Så måtte jeg borre uten :cry:

8481288[/snapback]

Fikk slik ekstrabedøvlese jeg. Liknet litt på en kulepenn. Fy faen som jeg hater å gå med bedøvelsen flere timer etterpå. Men hadde ikke greid meg uten. Jeg skvatt skikkelig til når bedøvelsen ikke funka.

Natta alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...