MrBjoern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Og da var jeg på nett igjenn, med mutters pc (for min virker ikke som den skal) Er skulderen din vond enda eller DJ_Dark? Det hørtes ikke godt ut. Ellers: Jeg har fått øreværk i venstre øret også (la oss ha det vondt sammen) Så nå lever jeg mer eller mindre på Ibux. Jeg sov 5 timer tilsammen igår, og jeg sov dårlig i natt. *Krype tilbake til senga* Får se om jeg skal handle litt julegaver idag da. Og en ting til, hvor er det blitt av han Alomadora fyren a? Har ikke sett spameren i SO på nesten en uke :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser ut til at skulderen min overlevde.. Det var bare med en gang! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 I dag våknet jeg og hadde vondt i skulderen min. Skulle tro den var ute av ledd 7460634[/snapback] I dag våknet jeg i full tro om at det hadde vært dødsulykke på veien her, samt at tannkosten min var skeiv. Kjipt med mareritt, skeiv tannkost liksom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du har bra lite fantasi når du har marerett om at tannbørsten din er skeiv! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Shit, jeg hadde det alt for kjekt igår, kjenner det nå Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Shit, jeg hadde det alt for kjekt igår, kjenner det nå 7460770[/snapback] Samme her, rotet med en dritheit gutt i går, så fikk jeg plutselig ikke lov til å rote med han mer av venninnen min, måtte rote med henne isteden, ikke at det var det verste alternativet da. Var dritgøy å danse på bardisken, men jeg datt jo selvfølgelig ned når alkoholen hadde gjort sitt Har blåmerker overalt og er allerede to timer for sent ute til jobb. What a night! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sikker på at du burde reise på jobb idag AnAnAs? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sikker på at du burde reise på jobb idag AnAnAs? 7460813[/snapback] Helt enig, er absolutt ikke i form til å være på jobb, er fortsatt full. Har vært full på jobb før, det pleier å gå bra, så lenge jeg ikke må sitte i kassen hele tiden, da ender det opp med at jeg krangler med kunder. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvor jobber du AnAnAs? Krangling med kundene er vel ikke så lurt? De kommer sjelden tilbake igjenn, vettu Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvor jobber du AnAnAs? Krangling med kundene er vel ikke så lurt? De kommer sjelden tilbake igjenn, vettu 7460843[/snapback] Biltema GOGOGO! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hahahaha! Fylla har skylda! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som skal være med ned på biltema en tur og krangle litt eller ? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Da var Skogli hjemme fra nattcup. Har vært vakt og slikt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Mhm, mhm! Hugs to the people! Jeg er i stemning! Stikker om 20 min Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som skal være med ned på biltema en tur og krangle litt eller ? 7460896[/snapback] Tja.. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som skal være med ned på biltema en tur og krangle litt eller ? 7460896[/snapback] Blir med jeg, hvem biltema da foresten? Er så mange av dem! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er vel på Alnabru? Hun har vel nevnt det før. Btw, er på søster sin PC, haha. Den er treeeig. Jeg vil tilbake til min og spille CS Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Da kan jeg ikke bli med alikevel Hvorfor sitter du ikke på din egen pc da WhiteDragon? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor sitter du ikke på din egen pc da WhiteDragon? 7461006[/snapback] Kanskje han er hos søstra si? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som skal være med ned på biltema en tur og krangle litt eller ? 7460896[/snapback] Skal faktisk innom Toys'r'us på Alnabru for å kjøpe julegaver, så hmmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg