Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg blir lei meg når jeg leser sånn.

1. Hun er fortsatt med deg

2. Wannabe sosser er kanskje enda værre en sosser.

3. Hva er så jævla morsomt med å skryte av å være utro?

8479507[/snapback]

Jeg er ikke wannabe soss da xD Her er det soss FTW :w00t: Og sosser er ikke så ille ^^,

8479540[/snapback]

Du sa nettopp at du var det vettu?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du slutte nå? Ellers så kommer jeg til å si ting som jeg sikkert får ban for...

8479551[/snapback]

Jeg kan ikke slutte :( Dette var morro ^^, Og ting går helt perfekt mellom meg og kjæresten, det med oslojenten er sant. Men jeg vurderte heller aldri å møte henne. Avtalte det jo, men jeg elsker å playe jenter over nett :w00t: Hun får stå der alene i regnet xD Eller .. Ikke om det er sol ute da, men samme .

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke slutte :( Dette var morro ^^, Og ting går helt perfekt mellom meg og kjæresten, det med oslojenten er sant. Men jeg vurderte heller aldri å møte henne. Avtalte det jo, men jeg elsker å playe jenter over nett  :w00t: Hun får stå der alene i regnet xD Eller .. Ikke om det er sol ute da, men samme .

8479573[/snapback]

Måtte du brenne lenge og vel :)

Lenke til kommentar
Kan du slutte nå? Ellers så kommer jeg til å si ting som jeg sikkert får ban for...

8479551[/snapback]

Jeg kan ikke slutte :( Dette var morro ^^, Og ting går helt perfekt mellom meg og kjæresten, det med oslojenten er sant. Men jeg vurderte heller aldri å møte henne. Avtalte det jo, men jeg elsker å playe jenter over nett :w00t: Hun får stå der alene i regnet xD Eller .. Ikke om det er sol ute da, men samme .

8479573[/snapback]

Åh,herregud. Det der må være noe av det mest tåpelige jeg har hørt på lenge. Made my day.

Takk

Lenke til kommentar
Herregud. Vi driter vel i om du driter i hva vi syntes om deg, vi ytrer meningen vår fordet.

8479596[/snapback]

You do that. Også kan jeg få fortsette å playe jenter over nett? Er gøy å være sånn som alle vil ha ^^, Hvorfor er jeg ekkel btw? :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke wannabe soss da xD Her er det soss FTW  :w00t: Og sosser er ikke så ille ^^,

8479540[/snapback]

Herlig! :roll:

8479551[/snapback]

Pfft, du som er så flink til å sno deg vekk fra warns? :D

Lenke til kommentar
Herregud. Vi driter vel i om du driter i hva vi syntes om deg, vi ytrer meningen vår fordet.

8479596[/snapback]

You do that. Også kan jeg få fortsette å playe jenter over nett? Er gøy å være sånn som alle vil ha ^^, Hvorfor er jeg ekkel btw? :ohmy:

8479610[/snapback]

Haha,det beste er at du ikke skjønner det selv :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...