Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen 16 åringer kan faktisk oppføre seg :hrm: . Men idiotisk av ham. Lurer litt på hva han har lært om livet. Ham fortjener virkelig ikke en dame når ham oppfører seg slik.

8479407[/snapback]

Kan da og oppføre meg :ohmy: Tenkte bare det kunne være morsomt å poste her ^^, Og dessuten, så er jeg ikke så dum at jeg er utro mot henne igjen .. Så chill folkens. Alle 16 årgamle wannabe sossegutter er ikke slemme ^^,

Lenke til kommentar

Kan da og oppføre meg :ohmy: Tenkte bare det kunne være morsomt å poste her ^^, Og dessuten, så er jeg ikke så dum at jeg er utro mot henne igjen .. Så chill folkens. Alle 16 årgamle wannabe sossegutter er ikke slemme ^^,

8479483[/snapback]

Nei, nei, nei. Intelligensen setter vel kansje noen grenser..

Lenke til kommentar
Noen 16 åringer kan faktisk oppføre seg :hrm: . Men idiotisk av ham. Lurer litt på hva han har lært om livet. Ham fortjener virkelig ikke en dame når ham oppfører seg slik.

8479407[/snapback]

8479483[/snapback]

Ikke det nei. Vi får se da ;)

Lenke til kommentar

8479483[/snapback]

Jeg blir lei meg når jeg leser sånn.

1. Hun er fortsatt med deg

2. Wannabe sosser er kanskje enda værre en sosser.

3. Hva er så jævla morsomt med å skryte av å være utro?

Lenke til kommentar
Hør på Demille, hun taler kloke ord!

Lurer på om hun snart blir lei av all smiskingen?

8479525[/snapback]

Det jeg sa var faktisk bra. Jeg er faktisk smart :( Dere må lære dere å se hva som er på innsiden, selvom utsiden min kan jo blende dere litt. Ikke at det er så rart :roll:

NEi, jeg blir ALDRI lei :love:

Lenke til kommentar

Jeg blir lei meg når jeg leser sånn.

1. Hun er fortsatt med deg

2. Wannabe sosser er kanskje enda værre en sosser.

3. Hva er så jævla morsomt med å skryte av å være utro?

8479507[/snapback]

Jeg er ikke wannabe soss da xD Her er det soss FTW :w00t: Og sosser er ikke så ille ^^,

Lenke til kommentar
IGJEN? Du skulle ikke vært utro første gangen. Det er faen vondt for den du gjør det mot! Og det ødelegger tillit. Du fortjener henne ikke med den innstillingen. ><

8479509[/snapback]

Det er ingenting med utroskap som ødelegger tillitt eller gjør vondt. Det er hvis jenten _oppdager_ det at det først er vondt og ødelegger for forholdet. Verdt å spesifisere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...