Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor?  :!: Dama er jo dritfin for faen xD Men det er jo dama mi også :hmm:

8479195[/snapback]

Hvorfor!? Det er uærlig, skittent og direkte slemt! Hvis du mener du skal kunne kalla "dama di" for dama di lenger så må du i hvertfall late som om du er glad i henne

8479222[/snapback]

Later jo som jeg er glad i henne :hmm: Sånn hele tiden faktisk, men dette er jo et dilemma, ikke si at du ikke hadde vurdert alternativene.

EDIT:

Later som ble feil xD Jeg er jo glad i henne ^^

Endret av Farias
Lenke til kommentar
Later jo som jeg er glad i henne :hmm: Sånn hele tiden faktisk, men dette er jo et dilemma, ikke si at du ikke hadde vurdert alternativene.

8479237[/snapback]

Jeg kan ærlig si at jeg aldri har vurdert noen andre enn kjæresten min etter at vi ble sammen.

Men for faen. Du er tydelig bare ute etter en ting og det er helt latterlig at du lar deg hore på den måten.

Du er ikke glad i dama di, du har lyst til å knulle en liten jente (som fortsatt er eldre enn dama di og gjør ting enda mer ekkelt) så hvorfor ikke bare dumpe dama istedet for å la hu leve på en løgn?

Lenke til kommentar

8479237[/snapback]

Jeg kan ærlig si at jeg aldri har vurdert noen andre enn kjæresten min etter at vi ble sammen.

Men for faen. Du er tydelig bare ute etter en ting og det er helt latterlig at du lar deg hore på den måten.

Du er ikke glad i dama di, du har lyst til å knulle en liten jente (som fortsatt er eldre enn dama di og gjør ting enda mer ekkelt) så hvorfor ikke bare dumpe dama istedet for å la hu leve på en løgn?

8479266[/snapback]

Hun overlever da? xD -- Hun får jo ikke vite noe uansett, og vi er jo sikkert ikke sammen da vi er 50 ^^, Men jeah, har ikke sagt jeg skal gjøre det?

Lenke til kommentar
Hun overlever da? xD -- Hun får jo ikke vite noe uansett, og vi er jo sikkert ikke sammen da vi er 50 ^^, Men jeah, har ikke sagt jeg skal gjøre det?

8479281[/snapback]

1. Du er ikke gammel nok til å vite hva kjærlighet er.

2. Du vet tydeligvis ikke hva det vil si å være en kjæreste og å være glad i noen

3. Jeg har ikke sagt hun ikke overlever eller at dere skal være sammen til dere er 50, så det er kliss irrelevant.

IKKE la folk leve på løgn. Det gjør vondt!

Lenke til kommentar

8479237[/snapback]

8479266[/snapback]

8479281[/snapback]

Men daså ^^, -- Får høre på deg da, virker som du har rett :O Og dessuten gikk det sånn halvdårlig sist jeg var utro :no: Jeg må slutte nå! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...