Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Bare fordi noen er blitt moderator, så betyr vel ikke det at resten av oss vanelige brukere skal behandle dem som guder?

8478746[/snapback]

Nei. Da hadde Bundy hatt permban for lengst. Det burde han vel nesten hatt uansett, jeg er ikke sikker på hvem han "kiler" for å bli værende i SO.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå må du tenke på at Marley var ovenpå omtrent fra dag én. (På forumet. Ikke rart modstatus gjør det hakket verre.

8478592[/snapback]

Nå synes jeg du er litt lumpen her.

8478669[/snapback]

Agreed, hit him with your banstick.

Spam! Off-topic! Luls! Tøsing! Personangrep!

By your powers combined, I AM CAPTAIN FORUM!

captainplanetma9.gif

Lenke til kommentar

Wikipedia :love:.

Q: How many members of a (given demographic group) does it take to change a lightbulb?

A: 'N+1 (where N is a positive whole number)' — one to hold the lightbulb and N to behave in a fashion generally associated with a negative stereotype of that group.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Heisann alle gutter og jenter ^^,

Jeg trenger HJELP!

Det er slik;

Baldus Cup står for døren, og som den kjekke gutten jeg er vil jo damene ha meg. Og da har dette skjedd, i dag begynte ei jente fra Oslo og prate med meg, og si at hun ville rote med meg og ha sex med meg, siden jeg var så deilig. Men nå har det seg slik at jeg har kjæresten :p Vi har blitt enige om at hvis noen ser oss sammen er hun søskenbarnet mitt ,, men likevel, hva burde jeg gjøre? xP

Lenke til kommentar

Jeg trenger HJELP!

Det er slik;

Baldus Cup står for døren, og som den kjekke gutten jeg er vil jo damene ha meg. Og da har dette skjedd, i dag begynte ei jente fra Oslo og prate med meg, og si at hun ville rote med meg og ha sex med meg, siden jeg var så deilig. Men nå har det seg slik at jeg har kjæresten :p Vi har blitt enige om at hvis noen ser oss sammen er hun søskenbarnet mitt ,, men likevel, hva burde jeg gjøre? xP

8479125[/snapback]

Jeg foreslår at du spør i sex og samliv-delen av forumet. Du finner den under Samfunn. Da vil du nok få flere seriøse svar :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger HJELP!

Det er slik;

8479125[/snapback]

Det er det du selv som bestemmer. Hvis du ikke vil være utro, så droppe du Oslojenten. Hvis du vil ha en engangsgreie med henne før hun reiser hjem, så er det opp til deg. Party time, excellent.

Lenke til kommentar

Jeg trenger HJELP!

Det er slik;

8479125[/snapback]

"Hei, du er deilig, så jeg ha sex og rote med deg."

Tror jeg bor på feil sted.

Lenke til kommentar
Hvis vi hadde vært i samme rom og jeg hadde hørt deg stille deg spørsmålet, uansett om det var retta mot meg eller ikke, så ville jeg gitt deg en strak en.

8479176[/snapback]

Jeg synes det er tøft av ham.

Altså, han lar oss bestemme om han skal være utro eller ikke. Jeg vil ha poll!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Det kan jo hende du gjør ^^, Er alltid liv her :p

8479170[/snapback]

Hvis vi hadde vært i samme rom og jeg hadde hørt deg stille deg spørsmålet, uansett om det var retta mot meg eller ikke, så ville jeg gitt deg en strak en.

8479176[/snapback]

Hvorfor? :!: Dama er jo dritfin for faen xD Men det er jo dama mi også :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor?  :!: Dama er jo dritfin for faen xD Men det er jo dama mi også :hmm:

8479195[/snapback]

Du kan sende en av dem videre til meg?

8479207[/snapback]

Hvem vil du ha? 14 åringen eller 16 åringen? :D Førstnevnte er dama mi .. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer