Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei i klasses min har ikke en eneste dag fraver på snart 9 år! Slå den dere.

Har hun noe gyldig fravær?

Jeg får fravær når jeg har tannlegetime.

Avogtil lurer jeg på hva som er galt med folk.
hei;P jeg må bare spørre deg om noe; Har du og [insert navn på kjæreste] ligget sammen? :)

vet det ikke er mine saker, så du trenger ikke å svare! ;P bare lurer^^ siden jeg hørte at dere hadde sovet over hos hverandre i natt å greier! ;) hehe ;P

Må folk vite ALT?

8478046[/snapback]

Har dere?!?!?!?!

Lenke til kommentar

Greit at dem spør, men dem står liksom å visker seg i mellom. "Ja jeg tror dem har det..." Og det hadde jo vært hyggelig vis folk snakka med meg ellers også. Ikke bare spurte meg hvis det var noe dem lurte på.

@ Demille

Ja :blush:

Neida, vi har ikke det. Helt vanlig overnatting.

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Ja, det virker sannsynlig. Jeg mener. Skole er noe veldig mange ikke bryr seg om.

8478020[/snapback]

Det var det jeg fikk fortalt. Arbeidsgivere er veldig vant med at mange folk er lei eller trøtte av skolen, men at ikke det nødvendigvis gjennspeiler hvordan person er i yrkeslivet. For fks var det en befrielse å komme ut i arbeid for meg. Jeg hatet skolen intenst og fikk alltid høre at det det skulle bli vanskelig for meg å få jobb. Pussig at jeg har klart meg så bra da :hmm:

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar

Demile: Regner med at med "heit" så mener du at hun er fin i samfunnets/meidas øyne og dermed i folk flest(som ikke tør å inrømme at deres ide av skjønnhet ikke nødvendigvis er prikk likt det andre). Mao. det er kun greit å dele dette hvis "verden er enig" i at hun er fin? For en jævla idiotisk tankegang. Eneste tankegangen som kan underlegge dette er jo at en er for feig til å ha egen smak, at en ikke har egen smak, eller at en ikke har damen fordi han liker henne men har henne som en slags trofe(Hey se, jeg har heit dame!).

Fasiten: Si det hvis du vil/føler for det. Hvis ikke, la vêr.

EDIT: og hvem i huleste vil bli sammen med / ha seg med noen de ikke synes er heite?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hvorfor dele det? :p

Jeg pleier som regel å dele alt med mine venner. Og etterhvert får vel de fleste vite om ting, av de som bryr seg.

8478114[/snapback]

Hmm, jeg er faktisk litt motstander av det, for trenger folk virkelig å vite alt?

Privatliv er en fin bil. :thumbup:

edit: Zeromac: Høyttalere :p

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...