SnittLeif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Datasmurf; Har du meget av drikkevarer å gi bort, eller bare virker det sånn? 7460219[/snapback] Nei, han er bare svært interessert i å interaktivt skjenke min kjære. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Aalton, jeg har massevis Pappa kjøper masse som han aldri klarer å drikke opp, og donerer mesteparten til meg. Jeg drikker mer enn han, men klarer fortsatt ikke drikke opp alt I alle fall ikke alt det brune Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 I Lillestrøm? Har ei venninne som jobber der, og en kompis som fikk sparken etter to uker. 7460091[/snapback] Forresten, hvem er denne venninnen din? Hva heter a? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Aalton, jeg har massevis Pappa kjøper masse som han aldri klarer å drikke opp, og donerer mesteparten til meg. Jeg drikker mer enn han, men klarer fortsatt ikke drikke opp alt I alle fall ikke alt det brune 7460225[/snapback] Vel, noen er heldig også, var i det forbindelse med denne drikkingen du havnet i kjole i RPP? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Lurer på om jeg skal ta meg et vinglass. Men nei, ikke lurt så sent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel, noen er heldig også, var i det forbindelse med denne drikkingen du havnet i kjole i RPP? 7460239[/snapback] Nei, der var jeg helt edru. Jeg bruker den kjolen med vilje, for å vise at jeg gir faen i å følge strømmen, samt for å kjempe for likestilling. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor det? De tilhører jo samme konsern? 7460096[/snapback] Ikke som jeg veit 7460109[/snapback] NetCom og Chess tilhører samme konsern; TeliaSonera (som for øvrig også eier NextGenTel). Skulle derfor tro at Chess var mer interessert i å kapre kunder fra Telenor enn NetCom. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel, noen er heldig også, var i det forbindelse med denne drikkingen du havnet i kjole i RPP? 7460239[/snapback] Nei, der var jeg helt edru. Jeg bruker den kjolen med vilje, for å vise at jeg gir faen i å følge strømmen, samt for å kjempe for likestilling. 7460250[/snapback] Aha, vel, jeg synest du kledde den kjolen og du ga meg samtdig en god latter, you made my day Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis du hadde bodd hos besteforeldrene dine en liten stund fremover og fant ut at han som leier hybel hos dem kødder litt med routeren så torrents går tregere, hadde du blitt sur da? Nå er jeg lute lei søppeltregt internett. Hvis du i styrmannsveien(Tromsø) leser dette, sett begrensninger din snik! Ellers så forteller jeg at du røyker Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Da har man mekka en av to "Free Hugs"-plakater. Og det blei ganske så fin, om jeg får si det sjøl Jeg er sliten i handa. EDIT: herregud, klokka er mye jo. Og jeg som skal tidlig opp.. Endret 9. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det liv noen her? jeg kjeder meg noe helt extremt her Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja. Hei! (: Jeg mekker plakatopplegg Hva gjør du? Bortsett fra å kjede deg.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) har mekka litt på russekort og så flyr jeg rundt på blink og surrer der. stort sett tidsfordriv med andre ord =D edit: og der sovna resten av folka ja? Endret 9. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Neida, jeg har mekka plakatopplegg. Jeg er flink Og nå skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 tror jeg burde legge meg snart jeg og Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg skal opp om 5 timer Vant til mer søvn i hæljene, vel. Wuhu. Hurra for å ikke være trøtt. *tusle ut og røyke* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hehe, er ikke trøtt jeg heller. har hivd i meg 3000kcal jeg må forbrenne først + en grandis. haha, jeg sliter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Uh, du får kose deg med det, jeg går og legger meg ^^ Natti;) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 legger hue ned på pute nå jeg og good'nightey Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Her var det stille I dag våknet jeg og hadde vondt i skulderen min. Skulle tro den var ute av ledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg