Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste indre :love:

Er stamgjest der jeg. Litt skummelt når bartenderen spør "Cola eller kaffe i dag da?", men også veldig koselig :)

8477368[/snapback]

Ja, Siste Indre er elsk. Synd det ofte er overfylt der. Har en unik stemning da, Nellys blir liksom ikke det samme.
Lenke til kommentar
Siste indre :love:

Er stamgjest der jeg. Litt skummelt når bartenderen spør "Cola eller kaffe i dag da?", men også veldig koselig :)

8477368[/snapback]

Ja, Siste Indre er elsk. Synd det ofte er overfylt der. Har en unik stemning da, Nellys blir liksom ikke det samme.

8477435[/snapback]

Nelly er kos det også da..

Satt ute på siste indre fra halv ti i går kveld til halv 3 i natt og kosa meg jeg :)

Lenke til kommentar
Satt ute på siste indre fra halv ti i går kveld til halv 3 i natt og kosa meg jeg :)

8477480[/snapback]

Jeg forsov meg lenge nok uten å sitte ute halve natten. :S

Nelly er kos det og, men ikke like kos. Tror jeg må ta turen nedover til siste indre i dag. Har ikke vært der på flere uker.

Lenke til kommentar
Jeg forsov meg lenge nok uten å sitte ute halve natten. :S

Nelly er kos det og, men ikke like kos. Tror jeg må ta turen nedover til siste indre i dag. Har ikke vært der på flere uker.

8477512[/snapback]

Hadde ikke vært der på et par uker selv da jeg dro dit i går. Har, desverre, ikke hatt tid grunnet jobbing
Lenke til kommentar

Mandag er Arbeidernes dag..

Lærere = arbeidere

Ingen lærere = ingen skole

Get it?

8476961[/snapback]

Derfor er lærerne våre så smaarte at de har bestemt at vi skal ha hjemmetentamen i Norsk.. Jippii! :p

Demille, du henger fortsatt her i SO støtt? Hva er så interessant med denne tråden? Bundy som spammer at han er fjortiss? :wee:

8476977[/snapback]

Du vet, det er noe med Bundy :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...