Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, SO6. Hvor man kan si noe, få det feiltolket og deretter bli anklagd for å ro. Jaja, det er ikke det verste som har skjedd her inne de siste 24 timene, jeg så en fyr kalle datasmurf fornuftig tidligere idag.

8476477[/snapback]

Så først var det en løs påstand, fra deg. Også nå ble du misstolka?

8476507[/snapback]

Jeg kom med en løs påstand for lenge siden; at jeg skulle slutte. Du nevnte dette, jeg kalte det jeg sa tidligere for en løs påstand, og da kom Demonzen og linket til innlegget mitt. Jeg tolket dette som at han trodde jeg mente det du skrev var en løs påstand, altså ble jeg feiltolket.

Er alle med nå? Jeg kan hente en enda mindre teskje hvis det trenges. ^^

Lenke til kommentar
Jeg kom med en løs påstand for lenge siden; at jeg skulle slutte. Du nevnte dette, jeg kalte det jeg sa tidligere for en løs påstand, og da kom Demonzen og linket til innlegget mitt. Jeg tolket dette som at han trodde jeg mente det du skrev var en løs påstand, altså ble jeg feiltolket.

8476594[/snapback]

bunnypancaketo6.jpg

Nag nag nag

Lenke til kommentar
Ah, SO6. Hvor man kan si noe, få det feiltolket og deretter bli anklagd for å ro. Jaja, det er ikke det verste som har skjedd her inne de siste 24 timene, jeg så en fyr kalle datasmurf fornuftig tidligere idag.

8476477[/snapback]

Så først var det en løs påstand, fra deg. Også nå ble du misstolka?

8476507[/snapback]

8476594[/snapback]

Finnes det mindre t-skjeer altså? :O

EDIT:

Who cares?

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...