Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

å uff.. rødvin er noe av det kvalmeste jeg vet. etter jeg bælma 2 flasker med det klarer jeg ikke tanken på det engang

8475214[/snapback]

Blir for dumt å tenke seg om før man gjør noe slikt.. :roll:

8475225[/snapback]

Var jo godt i begynnelsen hehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I begynnelsen ja, men man "dytter" ikke "nedpå" 2 flasker fordi det var godt i begynnelsen. Rart du ikke tok hintet etterhvert ;)

8475301[/snapback]

Skjønte jo at dette kom til å gå gæli. men jeg skulle bli full jeg og.. hadde bare de igjen å drekka på jo.

Lenke til kommentar
Jeg skal til ham i morgen. Og han drikker ikke. :p

8475304[/snapback]

Drikker ikke? Snakket jo akkurat om rødvin..

I begynnelsen ja, men man "dytter" ikke "nedpå" 2 flasker fordi det var godt i begynnelsen. Rart du ikke tok hintet etterhvert ;)

8475301[/snapback]

Skjønte jo at dette kom til å gå gæli. men jeg skulle bli full jeg og.. hadde bare de igjen å drekka på jo.

8475307[/snapback]

Jaja, om du absolutt skulle bli full så drikker man ikke rødvin..

Lenke til kommentar

Torbjørn drikker ikke. Jeg gjør ^^

Åh, jeg har vært på vinfylla. Du må være hakket mer forsiktig enn du er på ølfylle, spesielt med rødvin, men det går helt fint, liksom.

Champagne med sugerør, derimot. Det går helt fantastisk ^^

Lenke til kommentar
jeg elsker kaaaaake<3 :love: tiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiasfjsdhfhajkfhjklsadhfjkdhjklahsdfjkhasdjkfasdfsdaghdfhadfheratasd

8474962[/snapback]

Hakje heillst heill på de e..

Kå æ du for ein skeille da tru..

8474965[/snapback]

ei mæ jæiern

Lenke til kommentar
Champagne (eller sjampanje som norsk språkråd vil at vi skal skrive :roll: ) med sugerør? Da tenker jeg det smeller fort :p

8475342[/snapback]

Blir ikke noe fortere full av å drikke med sugerør. Hvis man ikke bruker det til å slippe ut luft av flaska slik at man kan bælme hele dritten da.

Men regner med at Eplefe mente å drikke med det.

Lenke til kommentar

Man blir faktisk fortere full av det. Fordi du må liksom suge det inn, og da får du det fortere i blodet, fordi å suge er å anstrenge seg, og det setter i gang blodomløpet, jo fortere blodomløpet ditt er, jo fortere går alkoholen i blodet. Go figure.

Lenke til kommentar
Man blir faktisk fortere full av det. Fordi du må liksom suge det inn, og da får du det fortere i blodet, fordi å suge er å anstrenge seg, og det setter i gang blodomløpet, jo fortere blodomløpet ditt er, jo fortere går alkoholen i blodet. Go figure.

8475375[/snapback]

Vedde? Du blir fortere full av å drikke det fra glass. du drikker mye mer om gangen, go figure.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvordan du drikker vin (utenom det faktum at du bælmer rødvin :(), men når jeg drikker vin så drikker jeg det ikke fort i det hele tatt.

Og jeg har opplevd selv at jeg ragerer fortere på alkohol når jeg drikker det med sugerør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...