Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Møtt på mange gale folk eller?

7460050[/snapback]

Hm, gale og gale. Jeg har fått folk som har skjelt meg ut, folk som ber meg på fisketur og gatebilmesse. Folk som vil ha nr mitt, folk som krever at jeg skriver ned nr dems (har ikke gitt ut nr mitt, men en fyr som bare ville kjøpe om jeg gjentok mobnr hans for han ;) ). Har kommet til folk som ska saksøke hele firmaet, folk som spør hva jeg har på meg, folk som spørte om han fikk billigere ringepris til sextelefoner med Tele2.

Men ingen som var virkelig gale :p

Ikke som jeg kan komme på, anyway (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telmore er det billigste av dem som bruker telenor sitt

7460142[/snapback]

Jaja, nå er OneCall faktura bestilt. Blir litt billigere en telenor djuice magnum i hvert fall. :)

*Gjesp* Jeg køyer nå. Mulig familiebesøk på hybelen i morgen, så jeg må tidlig opp å rydde.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Telmore er det billigste av dem som bruker telenor sitt

7460142[/snapback]

Jaja, nå er OneCall faktura bestilt. Blir litt billigere en telenor djuice magnum i hvert fall. :)

*Gjesp* Jeg køyer nå. Mulig familiebesøk på hybelen i morgen, så jeg må tidlig opp å rydde.

7460144[/snapback]

Du skulle kjøpt Chess knock-out av meg i stedet, vi er mye billigere

Lenke til kommentar
kan ikke noen bestikke meg med drikkevarer også.. jeg vil ha øl.

helg nå kan vi ikke få opp humøret å snakke om noe annet enn fonsex og selgere

7460150[/snapback]

Du er på Fosen nå, sant?

Ikke så lang vei, 3-4 timer :p

*bestikke med en kasse øl, av uspesifisert (for håpentligvis Guinness eller Hobgoblin) merke*

La oss snakke om hvor genial musikkvideoen til "Type O Negative - I Don't Wanna Be Me" er, evt. hvor flink jeg er som gikk rett fra 4 liter Coca-Cola om dagen til ikke noe brus i det hele tatt, på én dag og har holdt ut fra 5. juni til nå, uten planer om å slutte med det første :p

Lenke til kommentar
mushi og bundy vil bestikke deg med vin og vodka, mens jeg valgte å helt frivillig gi et barskap til b-real i stedet :p

7460094[/snapback]

Aha, men b-real har jo gjort seg fortjent til det, han har vært her lenger enn meg og en større spammer enn meg :p

7460175[/snapback]

he he, ergo får han barskapet med blankt og brunt innhold :p

Du kan få en Guinness om du vil :p

wow du erkjempe flink. jeg er veldig glad i brus å sånn... søtsaker jeg jeg veldig svak for

7460176[/snapback]

Ooh, jeg er også veldig svak for søtsaker.

Trodde i alle fall det.

Men etter at mamma og jeg inngikk et veddemål ang. hvem som holdt ut lengst uten søtsaker 1. januar i fjor, har det ikke vært så mye uten det.

Vi kunne spise på lørdager dog, men jeg glemmer det titt og ofte og lar være å spise :p

Mamma knakk etter et par måneder, fortsatt ikke sett noe til pengene :thumbdown:

Kan sikkert begynne å spise snop daglig igjen jeg og, men har ikke noe tro på det.

Får dårlig samvittighet ovenfor meg selv :p

edit: om det er spamming det kommer an på, så vinner jeg glatt i RPP i alle fall :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Nei, du har ikke slått bundy med over 13 000 OT-baren innlegg ;)

7460199[/snapback]

Han har vært regga et år lengre enn meg også da. Jeg begynte jo nesten ikke å poste i OT-baren før etter sommeren iår jo :p Jeg har faktisk mindre liv enn bundy. Imponerende. :ermm:

Nå skal jeg sove.

Lenke til kommentar
Han har vært regga et år lengre enn meg også da. Jeg begynte jo nesten ikke å poste i OT-baren før etter sommeren iår jo :p Jeg har faktisk mindre liv enn bundy. Imponerende. :ermm:

Nå skal jeg sove.

7460208[/snapback]

Gå å legg deg :)

Du har ikke skole eller forpliktelser over venniner/venner. heldige deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...