Niqābninja Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Møtt på mange gale folk eller? 7460050[/snapback] Hm, gale og gale. Jeg har fått folk som har skjelt meg ut, folk som ber meg på fisketur og gatebilmesse. Folk som vil ha nr mitt, folk som krever at jeg skriver ned nr dems (har ikke gitt ut nr mitt, men en fyr som bare ville kjøpe om jeg gjentok mobnr hans for han ). Har kommet til folk som ska saksøke hele firmaet, folk som spør hva jeg har på meg, folk som spørte om han fikk billigere ringepris til sextelefoner med Tele2. Men ingen som var virkelig gale Ikke som jeg kan komme på, anyway (: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som vet hvem sitt nett OneCall bruker? 7460131[/snapback] Netcom Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som vet hvem sitt nett OneCall bruker? 7460131[/snapback] Netcom det og Telmore er det billigste av dem som bruker telenor sitt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Telmore er det billigste av dem som bruker telenor sitt 7460142[/snapback] Jaja, nå er OneCall faktura bestilt. Blir litt billigere en telenor djuice magnum i hvert fall. *Gjesp* Jeg køyer nå. Mulig familiebesøk på hybelen i morgen, så jeg må tidlig opp å rydde. Endret 9. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kan ikke noen bestikke meg med drikkevarer også.. jeg vil ha øl. helg nå kan vi ikke få opp humøret å snakke om noe annet enn fonsex og selgere Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Telmore er det billigste av dem som bruker telenor sitt 7460142[/snapback] Jaja, nå er OneCall faktura bestilt. Blir litt billigere en telenor djuice magnum i hvert fall. *Gjesp* Jeg køyer nå. Mulig familiebesøk på hybelen i morgen, så jeg må tidlig opp å rydde. 7460144[/snapback] Du skulle kjøpt Chess knock-out av meg i stedet, vi er mye billigere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kan ikke noen bestikke meg med drikkevarer også.. jeg vil ha øl. helg nå kan vi ikke få opp humøret å snakke om noe annet enn fonsex og selgere 7460150[/snapback] Du er på Fosen nå, sant? Ikke så lang vei, 3-4 timer *bestikke med en kasse øl, av uspesifisert (for håpentligvis Guinness eller Hobgoblin) merke* La oss snakke om hvor genial musikkvideoen til "Type O Negative - I Don't Wanna Be Me" er, evt. hvor flink jeg er som gikk rett fra 4 liter Coca-Cola om dagen til ikke noe brus i det hele tatt, på én dag og har holdt ut fra 5. juni til nå, uten planer om å slutte med det første Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mushi og bundy vil bestikke deg med vin og vodka, mens jeg valgte å helt frivillig gi et barskap til b-real i stedet 7460094[/snapback] Aha, men b-real har jo gjort seg fortjent til det, han har vært her lenger enn meg og en større spammer enn meg Lenke til kommentar
Flua_i_suppa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 wow du erkjempe flink. jeg er veldig glad i brus å sånn... søtsaker jeg jeg veldig svak for Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Aha, men b-real har jo gjort seg fortjent til det, han har vært her lenger enn meg og en større spammer enn meg 7460175[/snapback] Det virker som du har mer makt. Altså smiske til deg. Full og rar. *sove* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mushi; jeg har det, men b-real er fortsatt den største spammeren av oss, og den spammer, vinner Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mushi; jeg har det, men b-real er fortsatt den største spammeren av oss, og den spammer, vinner 7460183[/snapback] Da har jeg vunnet for lenge siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) mushi og bundy vil bestikke deg med vin og vodka, mens jeg valgte å helt frivillig gi et barskap til b-real i stedet 7460094[/snapback] Aha, men b-real har jo gjort seg fortjent til det, han har vært her lenger enn meg og en større spammer enn meg 7460175[/snapback] he he, ergo får han barskapet med blankt og brunt innhold Du kan få en Guinness om du vil wow du erkjempe flink. jeg er veldig glad i brus å sånn... søtsaker jeg jeg veldig svak for 7460176[/snapback] Ooh, jeg er også veldig svak for søtsaker. Trodde i alle fall det. Men etter at mamma og jeg inngikk et veddemål ang. hvem som holdt ut lengst uten søtsaker 1. januar i fjor, har det ikke vært så mye uten det. Vi kunne spise på lørdager dog, men jeg glemmer det titt og ofte og lar være å spise Mamma knakk etter et par måneder, fortsatt ikke sett noe til pengene Kan sikkert begynne å spise snop daglig igjen jeg og, men har ikke noe tro på det. Får dårlig samvittighet ovenfor meg selv edit: om det er spamming det kommer an på, så vinner jeg glatt i RPP i alle fall Endret 9. desember 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mushi; jeg har det, men b-real er fortsatt den største spammeren av oss, og den spammer, vinner 7460183[/snapback] Da har jeg vunnet for lenge siden. 7460184[/snapback] Nei, du har ikke slått bundy med over 13 000 OT-baren innlegg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg klarer ikke gidde å legge meg. Hjelpe meg noen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Nei, du har ikke slått bundy med over 13 000 OT-baren innlegg 7460199[/snapback] *host* 14263 *host* Skal spille litt nå faktisk, fikk lyst til å spille litt MTA og ta en fyr som er morsom å race mot ^^ edit: han er like god som meg, utfordring '.) Endret 9. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nei, du har ikke slått bundy med over 13 000 OT-baren innlegg 7460199[/snapback] Han har vært regga et år lengre enn meg også da. Jeg begynte jo nesten ikke å poste i OT-baren før etter sommeren iår jo Jeg har faktisk mindre liv enn bundy. Imponerende. Nå skal jeg sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Han har vært regga et år lengre enn meg også da. Jeg begynte jo nesten ikke å poste i OT-baren før etter sommeren iår jo Jeg har faktisk mindre liv enn bundy. Imponerende. Nå skal jeg sove. 7460208[/snapback] Gå å legg deg Du har ikke skole eller forpliktelser over venniner/venner. heldige deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Natta mushi Nå skal jeg drikke kattevin, legge kabal og løse kryssord Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Men om han har vært regget et år lenger så har han fortsatt utrettet mer enn deg Datasmurf; Har du meget av drikkevarer å gi bort, eller bare virker det sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg