Nstin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hva ellers skulle vi gjort da bazukh? Hva skal man gjøre når man har 15 karer som vil denge dere helseløse? Og det er ikke noen vei ut av det. for det skjedde før vi rakk å tenke over hva som skjedde engang Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hvorfor skjedde det a Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) hvorfor skjedde det a 8474378[/snapback] Fordi kompisen min spurte om det var han som dytta eller en kompis, Og fordi han svarte; nei jeg driter i det, når han som starte sa; hva om det var meg da? De var bare ute etter bråk Edit: Gifter meg ikke med noen jeg ikke har møtt i RL vettu. synker jeg så lavt så skyter jeg meg, ikke noe personelig. Endret 26. april 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) slettet............... Endret 26. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nstin, jeg vet hvordan det du skriver er, men bor jo på landet selv, men, men. Det er et helvete, og det er bedre der og da å få tatt så mange av byfolka som kommer og lager bråk enn å ta kompisen som er nede og stikke av. Man skal jo ha hevn og knuse idiotene som tror de kan komme og breie seg og være kultne... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nstin, jeg vet hvordan det du skriver er, men bor jo på landet selv, men, men.Det er et helvete, og det er bedre der og da å få tatt så mange av byfolka som kommer og lager bråk enn å ta kompisen som er nede og stikke av. Man skal jo ha hevn og knuse idiotene som tror de kan komme og breie seg og være kultne... 8474384[/snapback] Datasmurf Endelig en som forstår seg på situasjonen. Tann for tann. Blod for blod. og hue for hue. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nstin, sant. Man kan si jeg har vært offeret som byfolka skulle ta helt uten mål og mening mer enn én gang... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tidenes beste dikt: I'm glad I'm a man, you better believe. I don't live off of yogurt, diet coke, or cottage cheese I don't bitch to my girlfriends about the size of my breasts. I can get where I want to - north, south, east or west. I don't get wasted after only 2 beers, And when I do drink I don't end up in tears. I won't spend hours deciding what to wear. I spend 5 minutes max fixing my hair. And I don't go around checking my reflection in everything shiny from every direction. I don't whine in public and make us leave early, And when you ask why get all bitter and surly. I'm glad I'm a man, I'm so glad I could sing. I don't have to sit around waiting for that ring. I don't gossip about friends or stab them in the back. I don't carry our differences into the sack. I'll never go psycho and threaten to kill you Or think every guy out there's trying to steal you. I'm rational, reasonable, and logical too. I know what the time is and I know what to do. And I honestly think its a privilege for me To have these two balls and stand when I pee. I live to watch sports and play all sorts of ball. It's more fun than dealing with women after all. I won't cry if you say it's not going to work. I won't remain bitter and call you a jerk. Feel free to use me for immediate pleasure. I won't assume it's permanent by any measure. Yes, I'm so very glad I'm a man, you see. I'm glad I'm not capable of child delivery. I don't get all bitchy every 28 days. I'm glad that my gender gets me a much bigger raise. I'm a man by chance and I'm thankful it's true. I'm so glad I'm a man and not a woman like you! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 synker jeg så lavt så skyter jeg meg, ikke noe personelig. 8474380[/snapback] OMG. *henge seg i skapet* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Datasmurf Endelig en som forstår seg på situasjonen. Tann for tann. Blod for blod. og hue for hue. 8474387[/snapback] Jeg lo. Jeg skal være ærlig, jeg lo. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Satan! var vanskelig å komme seg ut av senga nå. Håper jeg ikke sovner mens jeg sykler etterpå Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 God morgen til alle dere SO-duuudes and dudettes Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Herregud for et jævla drittvær, den det var skyfritt når jeg forlot leiligheten og etter jeg har gått 100 meter (ca 1-2 km til jobb) så begynner det å regne som faen, derfor er jeg klissvåt nå Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skal tørke deg jeg Equerm.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 You're breaking my heart, baby 8474375[/snapback] Jeg kan gifte meg med deg! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skal tørke deg jeg Equerm.. 8474607[/snapback] Kinky Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 God morgen folkens. Det vil si. Jeg håper dere har en god morgen >< Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 God morgen, SO. Da har jeg ankommet skolen, og skal snart inn i studio for å jobbe videre med radioprosjektet. Wee Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tja, jeg er i det minste oppe på morgenen for første gang på flere uker. Og det sære er at jeg har fri helt til neste onsdag. Bare tok en døgning igår og la meg 20:30. Vips, lys våken 0630 og slapp å sove bort hele ettermiddagen som vanlig. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 God morgen til dere og.. Minus og Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg