Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vi noe valg a!? Slå eller bli slått. Da er det beste å bare klikke. Håper han karen fikk varige hjerneskader etter at jeg måkte huet hans i en bildør

8474308[/snapback]

Da er det best å stikke av, ja. Du vet, sånn som fornuftige mennesker gjør. Sånne som ikke fyllakjører og knuser hodet til folk fordi de "yppet bråk".

8474321[/snapback]

Kunne ikke stikke av når 15 karer sparker kompisen min som ligger nede. det skjønner vel du og. man lar ikke kompiser få juling. og de yppet ikke til bråk, de bare slo.

Lenke til kommentar
Ja han fortjener å få hjerneskader etter å ha klint til kompisen min uten grunn. fitte

8474318[/snapback]

TAAAARD! :ermm:

Har du virkelig så lite respekt for andre menneskers liv?

Dessuten; hvem tror du ville måttet betale for det da?

Og han hadde sikkert en god grunn til å kline til kompisen din, det tviler jeg overhodet ikke på.

8474323[/snapback]

Så en god grunn får å kline til kompisen min er at han som starte dytta til kompisen min. kompisen min sa da: Dytta du til meg, eller var det en kompis? da svarte han: Nei, men hadde det gjort noe om jeg dytta til deg? Da svvarte kompisen min: Nei, jeg driter i det. så kom det 15 folk å denga løs. det var det da det klikka for meg. og han som fikk smell reiste seg opp bløende å smelte ned 5-6 karer. og jeg tok 3 stk. en som jeg måkte huet til i en bildør og to jeg slo rett ned.

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre når man er 3 mot 15? jo man gjør det som skremmer folk mest. eller så havner man på sykehuset.

8474336[/snapback]

eller så kan du rømme

8474337[/snapback]

Kompisen min lå nede jo. hadde du kanskje stikket av fra en kompis som ligger nede? Hadde jo rømt om vi kunne. ingen vil være 3 mot 15

Lenke til kommentar

Kompisen min lå nede jo. hadde du kanskje stikket av fra en kompis som ligger nede? Hadde jo rømt om vi kunne. ingen vil være 3 mot 15

8474338[/snapback]

Jeg hadde hjulpet ham opp, framfor å bruke tiden min på skade folk langt forbi det som er nødvendig ved hjelp av en bildør.

8474339[/snapback]

de sto å sparket han i hodet. måtte jo få de vekk så jeg gjorde det som er mest sinnsykt der og da. folka ble nervøse så jeg smalt ned 2 til som sto å sparka. som kom en annen kompis av meg og slo ned 3 til. Heldigvis er han som ble sparka en hard jævel så han slo ned 5-6 til og så stakk vi.

 

Hvorfor er dere så fitte mot meg egentlig? dere vet ikke åssen det er å bo på landet å havne i bråk med 15 karer fra lillestrøm. Og fyllekjøringa jeg gjorde er på vei der det ikke kjører folk omtrent.

Lenke til kommentar

... Trur ikke dere skal utale dere så mye om ting dere ikke skjønner jeg. Har noen av dere noengang vært i en situasjon dere ikke kommer unna ved å løpe? Og har dere noen gang vært 15 mot 3? NEI!

 

Da er det bare å slå og gjøre alt som skremmer folka slik at de ikke tør å slå først. Hadde vi ikke gjort det hadde vi vært på sjukehus nå.

Lenke til kommentar
jeg tok 3 stk. en som jeg måkte huet til i en bildør og to jeg slo rett ned.

8474331[/snapback]

Omg, you're my hero! Marry me? :love:

8474344[/snapback]

Den dagen jeg gifter meg med deg er den dagen jeg skyter meg selv :D

 

Edit: jeg ga kompisen min noen piller som er beregna på stille smertene til et stort åpent kjøttsår. han sovna fort :p

 

Jeg går på de pillene siden jeg har et sånt sår.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
... Trur ikke dere skal utale dere så mye om ting dere ikke skjønner jeg. Har noen av dere noengang vært i en situasjon dere ikke kommer unna ved å løpe? Og har dere noen gang vært 15 mot 3? NEI!

 

Da er det bare å slå og gjøre alt som skremmer folka slik at de ikke tør å slå først. Hadde vi ikke gjort det hadde vi vært på sjukehus nå.

8474364[/snapback]

Du er så vis :love:

 

Den dagen jeg gifter meg med deg er den dagen jeg skyter meg selv :D

8474367[/snapback]

You're breaking my heart, baby :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...