Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Are you man enough for this:

Les 35 sider med dyp litteratur om barnemisshandling, psykoser og nevroser to ganger etter hverandre. Lytt deretter til lydbok for å klargjøre emner som du ikke forsår.

 

Deretter gjør du deg notater om undersøkelser, tegn, symptomer og pre-hospital behandling.

 

Dette utfører du i dag, fordi du har tentamen i morgen.

 

:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Are you man enough for this:

Les 35 sider med dyp litteratur om barnemisshandling, psykoser og nevroser to ganger etter hverandre. Lytt deretter til lydbok for å klargjøre emner som du ikke forsår.

 

Deretter gjør du deg notater om undersøkelser, tegn, symptomer og pre-hospital behandling.

 

Dette utfører du i dag, fordi du har tentamen i morgen.

 

:(  :(  :(  :(

Hva gjorde du i går da? (Tirsdag)

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Fitte ass.. fikk ikke noe særlig bråk i dag på russetreff i dag da. kompis av meg bare ble klint til å greier da. Så fik slo alt og alle. Jeg klinte huet til en kar som skulle til å løpe på kompisen min i en bil dør, har blodspruten han på hånda nå. helvete! ser vi han karen igjen skal han faen meg få så jævelig juling,

 

Fyllekjøte hejm gjorde jeg også, jeg gir så faen jeg.

Lenke til kommentar
Fitte ass.. fikk ikke noe særlig bråk i dag på russetreff i dag da. kompis av meg bare ble klint til å greier da. Så fik slo alt og alle. Jeg klinte huet til en kar som skulle til å løpe på kompisen min i en bil dør, har blodspruten han på hånda nå. helvete! ser vi han karen igjen skal han faen meg få så jævelig juling,

 

Fyllekjøte hejm gjorde jeg også, jeg gir så faen jeg.

8474302[/snapback]

du gir faen i at du kan skade andre og deg selv når du fyllekjører, smart

Lenke til kommentar
Hadde vi noe valg a!? Slå eller bli slått. Da er det beste å bare klikke. Håper han karen fikk varige hjerneskader etter at jeg måkte huet hans i en bildør

8474308[/snapback]

Da er det best å stikke av, ja. Du vet, sånn som fornuftige mennesker gjør. Sånne som ikke fyllakjører og knuser hodet til folk fordi de "yppet bråk".

Lenke til kommentar
Ja han fortjener å få hjerneskader etter å ha klint til kompisen min uten grunn. fitte

8474318[/snapback]

TAAAARD! :ermm:

Har du virkelig så lite respekt for andre menneskers liv?

Dessuten; hvem tror du ville måttet betale for det da?

Og han hadde sikkert en god grunn til å kline til kompisen din, det tviler jeg overhodet ikke på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...