Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut hvor høyt headsettet mitt faktisk spiller. Er lukket headsett. Brukte en kamerats ipod som jeg hadde tatt vekk lydgrensa på. Hele bussen hørte Six feet under som ble spilt.

LUKKET headsett som spiller grisehøyt ja.

7459937[/snapback]

Been there done that.

Hele bussen hørte Graveworm: Losing my religion :love: og ei gammel dame satt visst å prikka meg på skuldra i 5 minutt uten at jeg merka noe før hu gav opp :p

Jeg tror jeg sov og hadde sangen på repeat ^^

*kos*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datasmurf: Man hører ikke noe hvis jeg har headsettet på hodet.. Eller mot hverandre sånn at det blir lukka. Og når jeg åpner de så kommer all lyden. Morsomt å sitte å lukke og åpne hele tiden så sidemannen/sidedamen blir irritert.

irriterende for meg når folk snakker til meg når jeg har headsettet på og ikke hører noe før om ett minutt etterpå.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Datasmurf: Man hører ikke noe hvis jeg har headsettet på hodet.. Eller mot hverandre sånn at det blir lukka. Og når jeg åpner de så kommer all lyden. Morsomt å sitte å lukke og åpne hele tiden så sidemannen/sidedamen blir irritert

7459965[/snapback]

Mine skal være sånn de og...

Guess not :p

Lenke til kommentar
Du tjener da mer enn 1000 kr på 7-8 timer som telefonselger da :p

7459948[/snapback]

Ikke nødvendligvis.

Tjente mindre enn det når jeg jobba.

7459962[/snapback]

I dag tjente jeg 760 kr på 4 timer.

Har timelønn på 55kr og får 60kr pr salg.

Gleder meg til mandag jeg. Da har jeg 7 stk som skal ha abonnement fra meg. 7 salg den første timen på jobb er digg. Og klarer jeg 6 til på de 3 siste timene får jeg 1000kr i bonus.

Lenke til kommentar
Datasmurf: Man hører ikke noe hvis jeg har headsettet på hodet.. Eller mot hverandre sånn at det blir lukka. Og når jeg åpner de så kommer all lyden. Morsomt å sitte å lukke og åpne hele tiden så sidemannen/sidedamen blir irritert

7459965[/snapback]

Mine skal være sånn de og...

Guess not :p

7459978[/snapback]

Det isolerer noe helt sykt da.. Har brukt sånne verneheadsett som har isolert mindre. Sennheiser HD 280 pro

http://www.dansdata.com/images/hd280/hd280_800.jpg

Sjekk putene :p

Lenke til kommentar
Bazukh: du er telefonselger du? Hva selger du da?

Jeg startet som telefonselger på onsdagen jeg :D

7459846[/snapback]

Selger ganske mye rart. Hovedsaklig blader for tia. Sist uke bytta jeg prosjekt hver dag :ermm:

Man skal vært snille med telefonselgere. De gjør bare jobben sin.

7459881[/snapback]

Nemlig :wee:

Lenke til kommentar

7459987[/snapback]

Nice! :dribble:

Har bare disse jeg :p

Vel, og en haug med andre Sennheisere som har vart i 3-4 år og gått ad undas :p

Arvet noen fra pappa også :p

7460032[/snapback]

Aldri hatt bedre headsett! :) Ganske så fornøyd.

Merker stor forskjell på lyden på en ipod nano 1g og creative zen vision m :p

I raise you one bottle of vodka :fun:

7460035[/snapback]

to flasker! Men da skal han komme hit å drikke det :love:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Bazukh: du er telefonselger du? Hva selger du da?

Jeg startet som telefonselger på onsdagen jeg :D

7459846[/snapback]

Selger ganske mye rart. Hovedsaklig blader for tia. Sist uke bytta jeg prosjekt hver dag :ermm:

Man skal vært snille med telefonselgere. De gjør bare jobben sin.

7459881[/snapback]

Nemlig :wee:

7460029[/snapback]

Møtt på mange gale folk eller?

Her om dagen fikk jeg høre: Nei, jeg har ikke tid til å snakke, jeg skal skam knulle kona mi. Hadet!

Men den beste var vel han som skulle ha nytt nummer fordi han hadde så mange skumle folk etter seg, som han skyldte mye penger. Da sa jo jeg at det kunne han selføgelig få. Men han var jo ikke kredittverdig :p

Men det var en kar som klikka i vinkel å skulle høgge huet av sjefen min :p Sjefen ga bare full adresse å ba han komme med øksa. hehe. Det verste er at sjefen bare er 16 år. Men faen så voksen han er av seg, skikkelig bolekar er han også. Skikkelig grom kar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...