Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvor mye betal foreldrene dine elns?

Jeg lurer på hvor mye lappen koster å ta nå gjennomsnittlig. Betalte 12k for litt over 2 år siden. Typen har ikke lappen og er greit å vite hvor mye som må spares opp.

For å være helt ærlig er jeg usikker på hva den koster. Tror den ligger rundt 20 - 25 tusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I helsike, er den så dyr?

Finnes jo slike "pakketilbud" eller noe slikt. Min bror holder på med en sånn nå..

Som sagt er usikker. Tror den ligger rundt der, i så fall det jeg tror jeg har hørt :p

Har ikke giddet å sette meg så mye inn i priser og sånnt. Vet bare at teoriexamen koster 335,- Og hvis man stryker 15 ganger (som en faktisk har gjort) har du betalt 5025 kroner.

Lenke til kommentar

I gjennomsnitt bruker folk jeg kjenner 15-16 tusen på lappen, den aller mest evneveike personen jeg kjenner brukte 24 000 kr (bare på kjøretimer) så totalt 30 000 kr tror jeg.

Men normalt oppegående personer bruker vel ca 15 000 kr, selv har jeg budsjettert med noe slikt ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Haha, vi skulle på konsert i dag, i Grieghallen. Det var egentlig Little Brother som skulle opptre, og jeg som mer eller mindre hater hip-hop og rap var veldig negativ til dette. Til alt hell var det flystreik et sted eller noe, og Little Brother kunne ikke komme. Dessverre, så endte vi opp med A-laget. Jeg stakk under sangen "Bakerst i Bussen", som har refrenget vi sitter bakerst i bussen der de kule sitter.

That's just lol.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Haha, vi skulle på konsert i dag, i Grieghallen. Det var egentlig Little Brother som skulle opptre, og jeg som mer eller mindre hater hip-hop og rap var veldig negativ til dette. Til alt hell var det flystreik et sted eller noe, og Little Brother kunne ikke komme. Dessverre, så endte vi opp med A-laget. Jeg stakk under sangen "Bakerst i Bussen", som har refrenget vi sitter bakerst i bussen der de kule sitter.

That's just lol.

8467657[/snapback]

Trenger du trøst?

Det vet jeg at jeg hadde trengt om jeg hadde vært på noe slikt.

Trøst og mangfoldige timer hos psykolog

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...