Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Enig med darkness| jeg. Å oppdatere anre på din status er ikke det mest interessante akkurat. Selv om det i enkelte tilfeller fører til diskusjoner er dette noe som tilhører sjeldenhetene. Så la oss heller diskutere noe! Hva vil folk diskutere? Kom med forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi diskuterte faktisk dr. phil for to minutter siden.

7367863[/snapback]

Dr. phil han skal vi sende et par tre :ph34r: etter, han er nemmelig en jævla kødd :thumbdown:

7367870[/snapback]

Hvorfor er han en kødd? Han hjelper da mennesker med psykiske problemer. Er det galt kun fordi det lages TV av det? Kanskje, ikke vet jeg. jeg tror kanskje det viktigste er at folk for hjelp. Så for det heller bare gå at det lages underholdning av det.

Lenke til kommentar
Hvorfor er han en kødd? Han hjelper da mennesker med psykiske problemer. Er det galt kun fordi det lages TV av det? Kanskje, ikke vet jeg. jeg tror kanskje det viktigste er at folk for hjelp. Så for det heller bare gå at det lages underholdning av det.

7367877[/snapback]

Fordi Dr Phil har gjennomgått en utrolig transformasjon:

freud.jpg -------> captain_obvious.jpg

Lenke til kommentar
Idag er dell support glad i abba, hørt 3 eller 4 abba sanger :roll:

7367886[/snapback]

Er det så lang ventetid, at du kommer gjennom 3-4 låter?

hmm, er forskjell på support for privatkunder og bedriftskunder ja...

Her får vi kjeft om snittet på køen ligger på over 3 minutter, og det skal ikke være kø, noen gang sånn i utgangspunktet.

Står det en person i kø driver team leaderen og maser :p

Lenke til kommentar
Idag er dell support glad i abba, hørt 3 eller 4 abba sanger :roll:

Men er Dr.Phil ekte, eller fins det virkelig så mange dumme mennesker? Som er med på det showet tenker e på, blotte sin psykiske helse totalt for en hel nasjon, vis ikke verden...Hadde e aldri gjort

7367886[/snapback]

finnes jo være programmer som hu dere model dama tyra banks har jo enda dummere folk på det showet. ei som hadde angst får en forbanna komfyr men klarte fint og lage mat så lenge hu fikk bling bling smykke .. og hu andre som hadde fobi mot isopor men når hu fikk smykker klarte hu plutselig og være modig og dykke i det etter bling blingen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...