Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte et nytt tastatur idag, og det er nærmest umulig å bruke. Dette er tidenes minste tastatur. Jeg har ikke store hender, men jeg når fra A til Enter med den ene hånden. Den er like bred som det forrige tastaturet mitt var uten numpad, bare at de har klart å presse inn alt sammen.

Bilde:

11247.jpg

Legg merke til hvordan piltastene er presset inn, hvor page up/down befinner seg og hvor latterlig små enkelte taster er. Dette vil nok kreve tilvenning.

Lenke til kommentar
United har så forbanna flaks. Latterlig. Gå å brenn i en skog.

8464825[/snapback]

Hva med Milan!? Om United hadde hatt et ordentlig forsvar ville ikke Kaka scoret et eneste mål. I tillegg burde Carrick puttet et mål. Kanskje se kampen en gang til?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et nytt tastatur idag, og det er nærmest umulig å bruke. Dette er tidenes minste tastatur. Jeg har ikke store hender, men jeg når fra A til Enter med den ene hånden. Den er like bred som det forrige tastaturet mitt var uten numpad, bare at de har klart å presse inn alt sammen.

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
11247.jpg

Legg merke til hvordan piltastene er presset inn, hvor page up/down befinner seg  og hvor latterlig små enkelte taster er. Dette vil nok kreve tilvenning.

8465696[/snapback]

Du kjøpte det fordi?

Lenke til kommentar

HAHAHAHA,

provde sann skummel klimakalkulator. Den sier jeg personlig slipper ut 23 500 kg CO2 i aaret. OK, tenker jeg. Saa star det under:

Utslippet ditt bør ikke være over 3 tonn CO2 per år. På sikt bør utslippet ned til under ett tonn CO2.

Oisann, jeg er jo bare 20 tonn over det.

Jeg lurer paa hvordan man kan leve hvis man skal folge de tre tonnene. Du kan ikke fly ihvertfall!!

Lenke til kommentar

Nettopp - var jo flyreisene som drepte meg. Jeg flyr domestic her i Statene rundt to ganger i maaneden. Samenlignet det med Europa-flyvning. Flyr Intercontinentalt minst to ganger i aaret. Og vips, saa paastod den 20 000 kg CO2 utslipp.

Her i USA trenger vi jo ikke engang " aa tro paa" global warming.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...