Heilage Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå blir det modlove på Nyhus og bazukh! Pilse snart? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå blir det modlove på Nyhus og bazukh! Pilse snart? 8465688[/snapback] Ohyes, det må til synes jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg kjøpte et nytt tastatur idag, og det er nærmest umulig å bruke. Dette er tidenes minste tastatur. Jeg har ikke store hender, men jeg når fra A til Enter med den ene hånden. Den er like bred som det forrige tastaturet mitt var uten numpad, bare at de har klart å presse inn alt sammen. Bilde: Legg merke til hvordan piltastene er presset inn, hvor page up/down befinner seg og hvor latterlig små enkelte taster er. Dette vil nok kreve tilvenning. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 United har så forbanna flaks. Latterlig. Gå å brenn i en skog. 8464825[/snapback] Hva med Milan!? Om United hadde hatt et ordentlig forsvar ville ikke Kaka scoret et eneste mål. I tillegg burde Carrick puttet et mål. Kanskje se kampen en gang til? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg kjøpte et nytt tastatur idag, og det er nærmest umulig å bruke. Dette er tidenes minste tastatur. Jeg har ikke store hender, men jeg når fra A til Enter med den ene hånden. Den er like bred som det forrige tastaturet mitt var uten numpad, bare at de har klart å presse inn alt sammen. Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg merke til hvordan piltastene er presset inn, hvor page up/down befinner seg og hvor latterlig små enkelte taster er. Dette vil nok kreve tilvenning. 8465696[/snapback] Du kjøpte det fordi? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har du SÅ lite penger at du kjøper minitastatur som nesten er ubrukelig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg naar fra A til Enter paa mitt fullsize tastatur med en haand uten problemer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det som er litt morsomt er at jeg her og nå kunne tatt vekk livsgrunnlaget for de mest høyest postcount i OT-Baren. *humre* God natt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har du SÅ lite penger at du kjøper minitastatur som nesten er ubrukelig? 8465715[/snapback] Jepp. Kjøpte det billigste jeg fant, trengte noe raskt. Det ser jævla sexy ut, da. =D Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 HAHAHAHA, provde sann skummel klimakalkulator. Den sier jeg personlig slipper ut 23 500 kg CO2 i aaret. OK, tenker jeg. Saa star det under: Utslippet ditt bør ikke være over 3 tonn CO2 per år. På sikt bør utslippet ned til under ett tonn CO2. Oisann, jeg er jo bare 20 tonn over det. Jeg lurer paa hvordan man kan leve hvis man skal folge de tre tonnene. Du kan ikke fly ihvertfall!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sånne kalkisser er så latterlige. Jeg flyr til statene 3 ganger hvert år for å besøke familien min der. Hvis Sponheim eller Al Gore tror at jeg kommer til å begrense de reisene for miljøets skyld, så kan de faktisk suge en ball hver. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nettopp - var jo flyreisene som drepte meg. Jeg flyr domestic her i Statene rundt to ganger i maaneden. Samenlignet det med Europa-flyvning. Flyr Intercontinentalt minst to ganger i aaret. Og vips, saa paastod den 20 000 kg CO2 utslipp. Her i USA trenger vi jo ikke engang " aa tro paa" global warming. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du får kjøpe deg gummibåt, steffy. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du får kjøpe deg gummibåt, steffy. 8465821[/snapback] Nei. Steffy og Jeg skal spleise paa en jet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jet Pooling? Sparer jo miljøet med en jet istedet for 2, tross alt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fuck that, vi tar en hver. Al Gore-style, baby. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det som forovrig er kjempegoy er aa fly inn paa stooore flyplasser med et lite propellfly. Du taxer i evigheter, kjempeartig. Og saa gaar du inn, og har printet ut boardingpasses hjemme - og rekker akkurat din connection. Hehe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Morning folkens I dag er det grått. fktig og ganske kaldt ute. *legge vekk shortsen man tok fra i forige uke* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Yeeehey, jeg ha rmattetentamen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg