Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, om du bruker hele tiendeklasse på gaming, venner og fylla som så mange gjør så kan du regne med å gå ned. Eller om du dedikerer deg til idrett etc.

Nått rilly.

8463224[/snapback]

Neivel da, kanskje jeg er ute å overdriver litt.

Du får ha lykke til, C2D dude.

Lenke til kommentar
Jeg gruer meg på dine vegne. Lykke til.

8463212[/snapback]

Takk :cool:

Hvorfor i faen sensurer du?

8463216[/snapback]

Nye moddiser, nye regler, noen av de har en dypt religiøs fortid som kommer frem når de leser banneord som faen, fitte, kuk, helvette, kammar, oppnedkors, satan og ikke minst Otto Jespersen

Lenke til kommentar
Nye moddiser, nye regler, noen av de har en dypt religiøs fortid som kommer frem når de leser banneord som faen, fitte, kuk, helvette, kammar, oppnedkors, satan og ikke minst Otto Jespersen

8463305[/snapback]

Nå skulle jeg ha kommet med en god lang setning, men jeg tør ikke siden Ueland er her.

Lenke til kommentar
Hm, om du bruker hele tiendeklasse på gaming, venner og fylla som så mange gjør så kan du regne med å gå ned. Eller om du dedikerer deg til idrett etc.

Nått rilly.

8463224[/snapback]

8463286[/snapback]

takker.. takker.... men, så sant så sant.. det er altfor mange sløvinger nå tildags...

Lenke til kommentar

Nått rilly.

8463224[/snapback]

8463286[/snapback]

takker... takker... men, så sant så sant.... det er altfor mange sløvinger nå tildags!! :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...