Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Spasmodic '84

Electric Dinosaur

Desperado Vampire

This heavy-weight mystique

Way out of your league

I trust my vision in fire

Warp into monster disco hell

Go crazy in the haze

Enter the freaky race

Pave the way for the grande cliche

Now the monsters break their chains

Lordi :love:.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God dag kjære med dere-som-leser-SO :)

Hvordan har dere det i dag da?

8459939[/snapback]

Helt greit, har en avsmak på kaffe og skal sitte her i 30 min til før jeg kommer meg hjem til varm mat :)

OMG. Glem det, jeg bare logger inn som admin, jeg. :)

8459945[/snapback]

Hva er problemet da? Om du kunne ha gjort det hele tiden? :p

Lenke til kommentar

Evt www.xzhat.net/Proxy - Den er jeg veldig fornøyd med.

Jeg har fått SMS-Mania i dag, og er kjempefornøyd. Håper ikke mobilen går varm, nå da. :) Fikk også besøk av en kar som leter etter skuespillere til en film. (Tarjei Vesaas' "Bruene" skal filmatiseres.) Kanskje jeg skal melde meg til audition?

Lenke til kommentar
Joda, det var forholdsvis kjipt, fredag og lørdag gikk med til mye ingenting :(

Men det går bra nå, vi er heldigvis gode venner fortsatt, så da er alt bra ;)

8460008[/snapback]

Det er bra :)

Ta en sigg eller to snart eller? Begynner å bli litt lenge siden sist nå :p

Lenke til kommentar
Evt www.xzhat.net/Proxy - Den er jeg veldig fornøyd med.

Jeg har fått SMS-Mania i dag, og er kjempefornøyd. Håper ikke mobilen går varm, nå da. :) Fikk også besøk av en kar som leter etter skuespillere til en film. (Tarjei Vesaas' "Bruene" skal filmatiseres.) Kanskje jeg skal melde meg til audition?

8460019[/snapback]

Har opplevd å sjekke hvor mange jeg har igjen og sett at med to dager igjen av måneden hadde jeg 30 meldinger igjen. Farlig.

Lenke til kommentar
Har opplevd å sjekke hvor mange jeg har igjen og sett at med to dager igjen av måneden hadde jeg 30 meldinger igjen. Farlig.

8460048[/snapback]

Hvor mye tid pr dag bruker du da på å sende sms? Det er ganske drøyt å klare og sende 1980 meldinger på en måned :p

Håh, sigg er jeg med på snart, ja! Hva sies om i kveld en gang? Kjøpte akkurat en ny pakke, så da har man litt å ta av ;) Ferdig på jobb nå, så da er det hjem og spise, rigge pc'en tilbake til sin faste plass og så er det bare å si ifra når du er keen på sigg ;)

8460052[/snapback]

Det må bli etter øving i så fall. Jeg aner ikke når jeg er ferdig, fordi gitaristen vil at jeg skal spille inn no shit i dag. Men jeg går jo så og si forbi deg på vei hjem da. Vi kan jo møtes ved niffen ellerno?

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar

8460048[/snapback]

Hvor mye tid pr dag bruker du da på å sende sms? Det er ganske drøyt å klare og sende 1980 meldinger på en måned :p

8460058[/snapback]

Det går raskt, men når man er på hytten og ligger i solen og sender meldinger samtidig, så er det ikke akkurat slik at tiden jeg bruker på SMS tar vekk fra noe annet jeg burde gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...