Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvordan var det? Har alltid lyst til å gjøre det. Noe du opplevde som spesielt sterkt?

8455931[/snapback]

Det sterkeste på turen var nok når jeg besøkte Natzweiler konsentrasjonsleiren. Jeg har riktig nok besøkt Sachsenhausen, like utenfor Berlin, før. Men opplevelsen var alikevel sterk. Spesielt ble jeg veldig rørt og trist når vi hadde seremoni for de norske fangene som døde og satt i Natzweiler. :cry: Det var direkte trist. Jeg koste meg selvfølgelig mye på turen også. Spesielt Brüssel var en opplevelse i seg selv. Strasbourg med sin store katedral var også en meget fin by.

8456042[/snapback]

Altså ingen vill sex og hemingsløs driking... Hva faen feiler det deg? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg minne på at vi skal holde oss for god for tøsing i SO6. Innlegget tre over ligger farlig nær grensen. Tøsing er til informasjon kun tillatt på intra-forumet. ;)

Edit: Nå skal jeg ikke si at det ikke ble noen drikking på turen. Det ble jo noen fine kvelder også. Busskjøringen var forøvrig uendelig kjip.

Lenke til kommentar
La meg minne på at vi skal holde oss for god for tøsing i SO6. Innlegget over ligger farlig nær grensen. Tøsing er til informasjon kun tillatt på intra-forumet. ;)

Edit: Nå skal jeg ikke si at det ikke ble noen drikking på turen. Det ble jo noen fine kvelder også. Busskjøringen var forøvrig uendelig kjip.

8456064[/snapback]

Intraforumet? Gi meg adgang??

Lenke til kommentar

Sorry, kun de ultimate tøsene, altså Ueland, TST, Dotten og resten av forumstyret, har lov til å gi innpass til intraforumet. De er svært motakelige for tøsing via PM. Om du tilfredstiller forumstyrets krav om kvalitet på tøsing kan det hende du får innpass. ;)

Lenke til kommentar

Til informasjon. Det er ingen OT-Bruker som noensinne har klart å tøse seg inn på intra-forumet. Jeg tror forsåvidt ikke styremedlemmene er så glade i tøsing over PM heller. Derfor fraråder jeg sterkt noen som helst form for tøsing via pm mot styremedlemmer. Men om noen skulle være så dumdristige å gjøre det, er det en real utfordring. ;)

Lenke til kommentar
Til informasjon. Det er ingen OT-Bruker som noensinne har klart å tøse seg inn på intra-forumet. Jeg tror forsåvidt ikke styremedlemmene er så glade i tøsing over PM heller. Derfor fraråder jeg sterkt noen som helst form for tøsing via pm mot styremedlemmer. Men om noen skulle være så dumdristige å gjøre det, er det en real utfordring. ;)

8456106[/snapback]

Jeg har da tøsa med masse admins og forumstyret..

Men hva var det forumet som man kunne regge seg på? Husker jeg var på et annet hw forum elns en periode.

Lenke til kommentar

Det var nok beta-forumet når de testet en oppgradert verson av forumet. Kun de mest dedikerte brukerene registrerte seg der. :)

Men nå legger jeg, the hounorable sir Orresnei, meg. Så god natt folks og sov godt. Har mattetentamen i morgen. Så om jeg er litt forbanna i morgen har det nok gått dårlig.

Snorre :sleep:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...