Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Den store Orresnei er tilbake fra klassetur med de hvite bussene. Turen var eksepsjonell, og jeg har tilegnet meg mange fine opplevelser og minner.

8455924[/snapback]

Hvordan var det? Har alltid lyst til å gjøre det. Noe du opplevde som spesielt sterkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal forhåpentligvis flytte dit til neste år. Hvis jeg kommer inn på en av danseskolene da :love:

8455910[/snapback]

Det er ikke lett. Vet om ei som har bodd der i fem år uten å ha kommet inn på danse/dramaskolene hun vil inn på. Også er det jo dritdyrt å bo der da, nesten uansett hvor elendig du bor. Men du får ha lykke til. :)

NorthGarden: Ja, det er en stilig by. Men ikke nok med at folk kjører som svin, de kjører på feil side av vegen i tillegg... :no:

Lenke til kommentar
Skjeberg i Østfold, sportsjournalistikk og idrett :)

Skal til Amsterdam, ikke London. Teller det?

8455890[/snapback]

Så kult da :) gikk ikke du på idrett? da er det vel helt idéelt for deg.

hehe...har aldri vært der selv..skunne gjerne ha opplevd det da.

Lenke til kommentar
Den store Orresnei er tilbake fra klassetur med de hvite bussene. Turen var eksepsjonell, og jeg har tilegnet meg mange fine opplevelser og minner.

8455924[/snapback]

Hvordan var det? Har alltid lyst til å gjøre det. Noe du opplevde som spesielt sterkt?

8455931[/snapback]

Det er begrenset hvor spennende der er når man kommer til den tredje leiren, og ellers er det en ganske så middelmådig tur preget av at den består av mest busskjøring.

Fy fader, en slik frekkhet har jeg ikke sett maken til siden 1754.

8455893[/snapback]

Hvilken Ludvig tenker du på nå?

8455933[/snapback]

Jeg bare slengte ut et tilfeldig årstall, jeg.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

8455931[/snapback]

Det sterkeste på turen var nok når jeg besøkte Natzweiler konsentrasjonsleiren. Jeg har riktig nok besøkt Sachsenhausen, like utenfor Berlin, før. Men opplevelsen var alikevel sterk. Spesielt ble jeg veldig rørt og trist når vi hadde seremoni for de norske fangene som døde og satt i Natzweiler. :cry: Det var direkte trist. Jeg koste meg selvfølgelig mye på turen også. Spesielt Brüssel var en opplevelse i seg selv. Strasbourg med sin store katedral var også en meget fin by.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...