Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen jobb, ingen utdanning, ingen fremtid.

8449928[/snapback]

Kjenner noen som har fått barn i ung alder. Alle har utdanning, jobb, og en strålende fremtid i mine øyne. Du vet, noen takler det. Sånne forumjenter som sitter her gjør det nok ikke.

Lenke til kommentar
Good morning, SO :D

8449938[/snapback]

God morgen kjære :blush:

Ingen jobb, ingen utdanning, ingen fremtid.

8449928[/snapback]

Kjenner noen som har fått barn i ung alder. Alle har utdanning, jobb, og en strålende fremtid i mine øyne. Du vet, noen takler det. Sånne forumjenter som sitter her gjør det nok ikke.

8449944[/snapback]

Jeg og kjenner flere som har fått barn i ung alder.

Ikke alle har utdanning, men et par har klart å skaffe seg jobb(er) og takler det helt greit med støtte fra foreldre.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe stort problem å få barn i ung alder i Norge. Vi kan gjerne diskutere om det er noe sjakktrekk, for det er det nok ikke. Men er ikke sånn at du har ødelagt livet ditt fordi. Du er jo fortsatt like glad i barne ditt, du blir fortsatt like knyttet til det.

Ei av de jeg kjenner fikk en funksjonshemmed gutt. Hun sliter litt, men hun har ikke tid til noe som helst. Gutten hennes kommer til å dø i veldig ung alder, trolig i 7-8 års alderen.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Det er såpass ja.

Trist å høre, man blir jo knyttet til ungen sin og slikt.

8449982[/snapback]

Ser for meg hvor fært det kan være når man går å venter på at ungen sin skal dø. Men som hun selv sier, det er best for han og hun selv. Det er jeg enig i.

Han kan ikke ha mye gleder i livet. Han ser nesten ingen ting. Eneste han kjenner igjen folk på er lukt og stemmen. Han sitter også i en spesial stol store deler av dagen.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...