Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvordan blir man lettest kvitt en humle? Vi har hatt en gedigen humle her i stuevinduet siden i går kveld. Ser like stor ut som tommelen min faktisk. Jeg trodde den hadde flydd ut vinduet (det er selvsagt åpent i tilfelle han tar hintet), men jeg satt meg nettopp ned ved pcen og ble overraska av jävelen. Jeg vet ikke hvor han har holdt hus hele natta...vanligvis summer de jo konstant.

Jaja, om jeg ikke blir kvitt han snart våkner venninnene mine opp til en traumatisk overraskelse. I går fikk den ene venninna mi panikkangrep da hun så humla. Hun begynte faktisk å gråte og le samtidig og resten av kvelden forble hun ganske stille og lei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen ja.

Jeg er trøtt som svarteste natta.

Er 8 grader ute nå da, så da skal jeg sykle. :wee:

Jeg måtte si ifra til fattern at jeg ikke fikk med meg så mye av hva han sa i stad fordi jeg hadde nettopp stått opp xD

Trur han spurte om jeg skulle sykle eller ta buss.

Lenke til kommentar

Fin dag my ass!

Jeg har sovet 2,5 timer (OK, min feil - Jeg så film hele kvelden, natta og litt av morgenen uten å tenke på at det var skole dagen derpå, men film > rest så whatever), scooteren starta ikke så jeg måtte sitte på hjem med mamma og så kommer jeg på skolen nå og finner ut at jeg har fri de to første timene. Wooptifuckingsdoo!

Lenke til kommentar
Fin dag my ass!

Jeg har sovet 2,5 timer (OK, min feil - Jeg så film hele kvelden, natta og litt av morgenen uten å tenke på at det var skole dagen derpå, men film > rest så whatever), scooteren starta ikke så jeg måtte sitte på hjem med mamma og så kommer jeg på skolen nå og finner ut at jeg har fri de to første timene. Wooptifuckingsdoo!

8449415[/snapback]

Det hadde du husket om du ikke hadde brukt hele kvelden til film :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...