Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hallo? Det er jafnadhr. Det er workshops, det er masse søte homsegutter i aldre fra 12-25 liksom. Og litt eldre. Tror ikke det er mange som er yngre, men kanskje. :p

Det er foredrag, det er masse ting, og du blir kjent med masse fantastiske mennesker!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo? Det er jafnadhr. Det er workshops, det er masse søte homsegutter i aldre fra 12-25 liksom. Og litt eldre. Tror ikke det er mange som er yngre, men kanskje. :p

Det er foredrag, det er masse ting, og du blir kjent med masse fantastiske mennesker!! :D

8447153[/snapback]

Kjenner veldig mange som er der :p

Forferdelig mange av stereotypen..

12-25, greit jeg liker unge altså men finnes grenser :p

Lenke til kommentar

Øyh, jeg kjenner en på seksten som er sammen med en tolvåring. Er ikke noen nedre aldersgrense på Jafnadhr. :love:

Ååååh. Jeg vil til Jafnadhr <3

Gutter med skjørt og langt hår er de eneste homsene jeg kjenner <3

Og ett par som er.. übermacho. :p

Lenke til kommentar

Ja, begge er gutter, Bundy. Syntes ikke det er forstyrrende jeg. Tolvåringen er visstnok veldig moden. Kjenner ikke ham, bare kjæresten hans. Satser på å få møtt ham sometime.

Well. I'm off. Cigarettes and wine, darlings. Vi snakkes.(Hadet DemoniZer. :love:)

Lenke til kommentar
Selv om begge er homofile, er det ikke riktig at en 16år er sammen med en 12år! Samme som heterofile, dere vil jo bare si at han 16år gutt tenker bare på sex og er pervers som bruker henne

8447310[/snapback]

Synes homofile og hetrofile som er 16 og er sammen med 12 åringer er like forstyrrende.

Lenke til kommentar
Øyh, jeg kjenner en på seksten som er sammen med en tolvåring. Er ikke noen nedre aldersgrense på Jafnadhr. :love:

Ååååh. Jeg vil til Jafnadhr <3

Gutter med skjørt og langt hår er de eneste homsene jeg kjenner <3

Og ett par som er.. übermacho. :p

8447215[/snapback]

Vel, jeg er verken übermacho, går i skjørt, eller har langt hår.

Dessuten er jeg 21, så om jeg blir sammen med noen på 12.. *klø i hodet*

Neeeh..

Hade ja :) *klemme*

Lenke til kommentar
DemoniZer: Den er sikkert dobbelt så artig om du har litt promille i blodet. \o/

8447565[/snapback]

Har det nå? Hjelper det? :p

Jeg har øl :D

8447547[/snapback]

Jeg har en laptop jeg må installere linux på til i morgen tidlig

8447570[/snapback]

Så installer da vel..

Distro? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...