Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble plutsleig borte litt innlegg fra tråden siden dere ikke kalrte å ungå å svare på LarsP sitt noe "på vidda" innlegg. Alle forsøk på leke moderator klarer vi oss uten her inne - er det noe jeg, eller en annen mod/admin finner ut at dere kan diskutere en annen plass så sier vi ifra, du skal slippe å gjøre dette LarsP ;)

Lenke til kommentar
Faen, ikke den drømmen igjen, det var skummelt. Og jeg døde flere ganger enn jeg kan telle.

7457569[/snapback]

Sies det ikke at man ikke kan dø i drømmer? Eller tar jeg feil nå?

7457646[/snapback]

Har hørt noe om det der, vet ikke om det er piss, though :). Når man "dør" i drømme skaper kroppen adrenalin, og man våkner.

Men, hvis man ikke våkner vil man også dø irl :hmm: .

Når man blir eldre mister man muligheten til å produsere adrenalin, og når man da dør i drømmen sovner man inn for godt.

Som jeg sa, vet ikke om dette er fakta :)

Lenke til kommentar
Faen, ikke den drømmen igjen, det var skummelt. Og jeg døde flere ganger enn jeg kan telle.

7457569[/snapback]

Sies det ikke at man ikke kan dø i drømmer? Eller tar jeg feil nå?

7457646[/snapback]

Nja, jeg var liksom død før drømmen startet og vi var inne i et spøkelseshus, det som vi etterhvert fant ut (det var en gruppe mennesker, elevene i klassen min og noen av lærerne.) var at spøkelset og de andre tingene som hendte var en smule skumle og ikke minst ondartet, mye rart hendte med hver enkelt person og jeg mener at jeg faktisk husker at vi kriget mot noen vesener med sverd, pil og buer og brann. Jeg tror egentlig at det var en ganske håpløs kamp både for dem og oss for ingen kunne dø noe særlig, det som skjedde hvis man "døde" var at man ble sendt til næmeste "spawnepunkt". Det med brannen tror jeg var det siste vi gjorde og da ble det litt ro og få, hvertfall var slagene ferdig, men da gikk det på det psykiske og jeg måtte til og med holde rundt min stesøster fordi hun ble plaget med noen syner. Jeg hoppet også opp på min klassekamerat Mads og vi ble meget glade for å se hverandre. Jeg tror jeg og så hu der jenta (husker ikke navnet, men en liten jente i en eller annen skrekkfilm) som var inne i en kirke på et bakrom, var ikke særlig hyggelig når hu forsvant, fikk røde øyne etc. Det var også folk som kunne fortelle å ha sett deg når du ikke var der og slikt og jeg så meg selv en gang og da kunne ikke de andre se meg (creepy).

Det var en ikke så veldig herlig blanding av en Donaldhistorie jeg hadde lest tidligere på dagen, Silent Hill og den filmen hvor hu lille jenta er.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg har dødd i drømme før. Så så jeg på begravelsen min, og så våknet jeg. Merkelig opplevelse.

7457804[/snapback]

Ble du til en annen person/skikkelse etter at du døde? Siden du så din egen begravelse, altså.

7457875[/snapback]

Ånden/ sjelen som gikk vidre på en måte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...