Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når pleier posten å komme? Jeg har lyst på GAVER =D

7367158[/snapback]

Forskjellig fra sted til sted. Avhenger av om du er først eller sist eller midt i mellom på postruta :)

7367162[/snapback]

Jeg bor visa vi oljeriggene ute i det blå hav i vest og jeg får posten stort sett ikke senere en 1330.

Lenke til kommentar
Innlegg fra meg som bruker:

Bra dere informerer alle om hva dere tar dere til :p Er det kanskje mulig å få høyere kvalitet på denne tråden ved å faktisk føre en diskusjon/samtale og ikke bare status på hva som skjer?

7367829[/snapback]

Tja, status kan godt føre til spørsmål, som igjen kan føre til diskusjon. For øyeblikket har jeg ingenting å diskutere egentlig. Derimot er det å ytre status ganske befriende innimellom, uten at du trenger å si noe mer. Kan ikke si det er noen bedre tråd enn SO til dét, og skal man lage en "status-tråd" så blir det feil, allikevel, for der er det ikke alt annet du kan ha også :p

Lenke til kommentar
Darkness|: jeg ser på fry som får seg en robot kjæreste.

7367837[/snapback]

Jeg skjønner at du har et stort problem med å holde en noelunde seriøs tone, men jeg går likevel ut i fra at du ønsker å holde SO i live, siden du er en av de mest aktive brukerne her. Hvis du tror at jeg modererer i denne tråden bare fordi jeg liker å være nazimod og skape dårlig stemning, så tar du grundig feil. Jeg ønsker faktisk at SO skal få leve som tråd, og har derfor iverksatt tiltak for at også skeptikerne skal få se at den faktisk fortjener å få bli. Hvis det er noen som skaper dårlig stemning her så er det faktisk deg, med din utrolig barnslige (slik oppfatter i hvert fall jeg det) oppførsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...