Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker døgn linser. Har linsene på en hel mnd av gangen. Jeg glemmer alltid fnår jeg dytta dem inn så har ikke peil på hvor lenge de har vært på. Begge øya var røde på mandag, men siden det ene gav seg trodde jeg det var allergi og knaska aerius. Siden det andre ikke gav seg overtalte typen meg til å ta av linsene. Øya gjorde ikke vondt før det. Men nå jeg tok dem ut var det som om de hadde laget en grop i øyet. Rare greie. Øyet gjør i værtfall dødsvodt når jeg blunker og er knæsj rødt enda. Går sikkert over :) Men tenkte at linser ikke er så smart å dytte inn igjen helt enda. Har faktisk aldri brukt briller før

Lenke til kommentar

Hvor bor du og hvilken optiker bruker du til vanlig? Hvis det er flere i nærheten burde du høre med alle sammen. Det hender at noen av dem har noen liggende, enten glass eller hele brillene. Hvis de bare har glasset inne så kan det hende, med litt flaks, at du klarer å mase deg til at de skal gjøre det i dag. Det gikk hvertfall med meg en gang.

Hva slags styrke trenger du?

Lenke til kommentar
Siden jeg var 16 tror jeg...? Blir 4-5 år.

8435474[/snapback]

Merkelig at du skulle få sånne problemer med øynene. Har vel brukt linser i 8-10 år uten sånne problemer. Husker ikke når jeg gikk over til døgnlinser, men det er mange år siden. Men det er ganske ubehagelig når jeg tar av linsene, da kjennes det ut som noe "mangler", men det er visst normalt i følge optiker. Er det den følelsen du har, eller kjennes det ut som du har sand på øynene?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg tar av linsene kjennes det ut som at det mangler noe. Men jeg tok dem av igår kveld og mangle-noe-følelsen gikk over i løpet av 10 minutter. Nå kjennes det ut som om jeg har en barnål under øyelokket. Jeg blunker også mer på det øyet enn det andre. Blunkinga henger litt igjen og jeg blunker ikke likt med begge øya :hmm:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hver gang jeg tar av linsene kjennes det ut som at det mangler noe. Men jeg tok dem av igår kveld og mangle-noe-følelsen gikk over i løpet av 10 minutter. Nå kjennes det ut som om jeg har en barnål under øyelokket. Jeg blunker også mer på det øyet enn det andre. Blunkinga henger litt igjen og jeg blunker ikke likt med begge øya :hmm:

8435529[/snapback]

Du kommer til å dø av en infeksjon i øyet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...