Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke alltid lett å ha en masete lillesøster på 5 år. Lover deg!

Istad var hun i noe jærvlig kranglehumør med stefaren min bare fordi han skulle stikke og hun måtte være med. Orka ikke mer. Bare pakka ned laptopen og stakk fort som faen. x)

Og Lamakar er den eneste jeg kan stikke til. Er på utsida huset hans og kobla meg til nettet hans for å se om jeg får kontakt med noen på msn som jeg kan møte.

Lenke til kommentar
Guten morgen SO... Wie gehts?

8435293[/snapback]

Es ist goin Geldstrafe, danke L4r5.

Ich bin eine Spitze, die im Augenblick ermüdet ist, aber es sollte überschuß sein, sobald ich eine Schale Kaffee mich erhalte.

Wie tust du übrigens?

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Hallo!

Hvordan er formen?

8435309[/snapback]

Fin den... Sov dårlig i natt da

jeg er blind. MÅ finne et sted hvor de selger briller. Veit ikke hvor jeg skal finne det.

8435318[/snapback]

Nille?

Es ist goin Geldstrafe, danke L4r5. Ich bin eine Spitze, die im Augenblick ermüdet ist, aber es sollte überschuß sein, sobald ich eine Schale coffe mich erhalte.

Wie tust du übrigens?

8435321[/snapback]

Faen nå angrer jeg på at jeg brukte tysktimene til å spille blackjack :p Endret av L4r5
Lenke til kommentar
jeg er blind. MÅ finne et sted hvor de selger briller. Veit ikke hvor jeg skal finne det.

8435318[/snapback]

Interoptikk, Synsam++ Finnes på de fleste kjøpesenter etc.

Evt, om du er ute etter sånne billige saker, så er nille og europris et greit sted å starte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Guten morgen SO... Wie gehts?

8435293[/snapback]

Es ist goin Geldstrafe, danke L4r5.

Ich bin eine Spitze, die im Augenblick ermüdet ist, aber es sollte überschuß sein, sobald ich eine Schale Kaffee mich erhalte.

Wie tust du übrigens?

8435321[/snapback]

Er sagte im Pfosten über dem, den er tadellos fein tat.

Die erneuerntaste benutzen

Pure P.W.N.A.G.E!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
De har bare pluss. Jeg trenger minus. Noen som har sett det noe sted før?

8435336[/snapback]

Tricky..

edit- har du en optiker i nærheten så hender det at de har ferdige briller. Tror det er sånne smale, "lesebriller", men.. kan være verdt å sjekke ut.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Oh, jeg skal spille The Sims 2!

8435348[/snapback]

Oh, jeg skal forberede meg til engelsk tent.

8435361[/snapback]

Oj faen, du minte meg på at jeg har engelsktentamen til onsdag! Takk.

Jeg må ta med Macbooken da, orker _ikke_ å skrive på de jallamaskinene til skolen.

Og så gidder jeg ikke å skrive for hånd, skriver jo mye bedre på maskin.

Lenke til kommentar

edit- har du en optiker i nærheten så hender det at de har ferdige briller. Tror det er sånne smale, "lesebriller", men.. kan være verdt å sjekke ut.

8435345[/snapback]

Det er bare pluss, siden jeg kan lese, men ikke se noenting annet. Må sitte 20 cm unna skjermen for å kunne tyde frem bokstaver.

Optikeren.

8435361[/snapback]

Det tar en uke. Jeg har lyst til å finne på noe annet enn å lese donald og ligge på sofaen den neste uka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...