mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmm, du har ingen grunn til å være irritert, om du ikke er en sån person som peker på alt og bare må ha det, og hvis de ikke får det oppfører de seg som små barn i butikken som blir nektet godeteri av foreldrene 7456288[/snapback] Etter det helvete foreldrene mine har laget for meg iår synes jeg at jeg fortjener en Wii. Dessuten er det det eneste jeg ønsker meg. Har ikke bruk for noenting egentlig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, du har sikkert fortjent det Hmm, hvordan kan du si du ikke ønsker deg noe annet? du snakket om en hund for litt siden Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmm, du har ingen grunn til å være irritert, om du ikke er en sån person som peker på alt og bare må ha det, og hvis de ikke får det oppfører de seg som små barn i butikken som blir nektet godeteri av foreldrene 7456288[/snapback] Er ikke dette allment aksepter oppførsel= Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmm, hvordan kan du si du ikke ønsker deg noe annet? du snakket om en hund for litt siden 7456336[/snapback] Hunder og katter er ikke bra hvis de ikke har vokst opp sammen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, du har sikkert fortjent det Hmm, hvordan kan du si du ikke ønsker deg noe annet? du snakket om en hund for litt siden 7456336[/snapback] Kan da ikke gi bort en hund i julegave. Neineinei Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Vi er sååå glaa hver jule'e kveld for da ble jesus født, hallelujah for en kosli dag! Edit: matrielle ting gjør meg glad! Endret 8. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) kan ikke si det frister så mye med trening etterpå etter en lang skoledag, en tur på cafè og en times søvn på bussen. Noen som redder meg ? Endret 8. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ;P; Vel, det er forksjellig fra dyr, til dyr tror jeg, noen kommer overens noen ikke bazukh; Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Trening er helseskadelig dersom man ikke er motivert nok. Jeg kan love deg at det er sant! (Skal finne kilder etterpå.) Nå kan du la være å trene meg god samvittighet. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ;P; Vel, det er forksjellig fra dyr, til dyr tror jeg, noen kommer overens noen ikke bazukh; Hvorfor ikke? 7456427[/snapback] Hvis man vil ha en hund må man være helt 100% innstilt på det, pluss at det er kjekt å velge ut hvilken hund man vil ha selv. Hvis du tenkte på at gaven ville være å betale for hunden så ser jeg ingen feil i det . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) bazukh; Hvorfor ikke? 7456427[/snapback] Hvis man vil ha en hund må man være helt 100% innstilt på det, pluss at det er kjekt å velge ut hvilken hund man vil ha selv. Hvis du tenkte på at gaven ville være å betale for hunden så ser jeg ingen feil i det . 7456435[/snapback] What he said Edit: Det er jo også viktig å være med og plukke ut hund, syns jeg. I og med at en ska ha vovsen i 10-15 år, er det viktig at man kommer overens Endret 8. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men det er mushi vi snakker om, hun er 100% innstilt på å passe alle rare dyr, mushi er en dyrevenn, eller hva, Astrid? Gaven ville jo være å betale for hunden, selvfølgelig Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Og det er Meget viktig og plukke ut en hund som passer til deg, og ikke en som bare er søt.... Forskjellige hunder trenger forskjellige opplegg! Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk akkurat en telefon at jeg kan komme på et Lan <3. Det skal bli kult. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er sikker på at om mushi skulle hatt hund, hadde hun plukket en hund hun likte og det hadde sikkert vært en grunn til hennes valg om hun hadde plukket ut en hund.. Setter strek for hundepraten; -------------------------------- Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk akkurat en telefon at jeg kan komme på et Lan <3.Det skal bli kult. 7456499[/snapback] Yay for du, jeg skal fra lør til sønd..wohoi, endelig vinter og lan tid! Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp. På tide å låse seg inne nå på vinteren . Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal kose meg med en liten gave fra en kompis Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp. På tide å låse seg inne nå på vinteren . 7456524[/snapback] Hadde det bare vært vinter så Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal kose meg med en liten gave fra en kompis 7456533[/snapback] Jeg får masse gaver på søndag! Og en i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg