Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hmm, du har ingen grunn til å være irritert, om du ikke er en sån person som peker på alt og bare må ha det, og hvis de ikke får det oppfører de seg som små barn i butikken som blir nektet godeteri av foreldrene :p

7456288[/snapback]

Etter det helvete foreldrene mine har laget for meg iår synes jeg at jeg fortjener en Wii. Dessuten er det det eneste jeg ønsker meg. Har ikke bruk for noenting egentlig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, du har ingen grunn til å være irritert, om du ikke er en sån person som peker på alt og bare må ha det, og hvis de ikke får det oppfører de seg som små barn i butikken som blir nektet godeteri av foreldrene :p

7456288[/snapback]

Er ikke dette allment aksepter oppførsel= :ohmy:
Lenke til kommentar
;P; Vel, det er forksjellig fra dyr, til dyr tror jeg, noen kommer overens noen ikke :)

bazukh; Hvorfor ikke?

7456427[/snapback]

Hvis man vil ha en hund må man være helt 100% innstilt på det, pluss at det er kjekt å velge ut hvilken hund man vil ha selv.

Hvis du tenkte på at gaven ville være å betale for hunden så ser jeg ingen feil i det :).

Lenke til kommentar
bazukh; Hvorfor ikke?

7456427[/snapback]

Hvis man vil ha en hund må man være helt 100% innstilt på det, pluss at det er kjekt å velge ut hvilken hund man vil ha selv.

Hvis du tenkte på at gaven ville være å betale for hunden så ser jeg ingen feil i det :).

7456435[/snapback]

What he said ;)

Edit: Det er jo også viktig å være med og plukke ut hund, syns jeg. I og med at en ska ha vovsen i 10-15 år, er det viktig at man kommer overens :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...